turtle01 skrev 2012-06-02 08:43:51 följande:
Germany, ser inte ditt namn på översiktslistan. Låter klokt av dig att inte testa för tidigt!
Jag är ju egentligen en "utböling" i den här tråden i och med att jag inte längre göra våra IVF i Umeå.
Men jag hamnade här pga att jag inte har velat släppa taget riktigt om Umeå, stället där vi var glada och lyckliga vid IVF nr 1. Några i denna tråd ville jag skulle fortsätta skriva några rader då och då om hur det går för oss och det gör jag så gärna

.
Nu går vi i Falun.
Mustikka - Mensen är beräknad till nästa torsdag och jag har väl kanske funderat lite om att om mensen ej dykt upp tills dess så
kan det hända att jag ev testar....för då borde det visa rätt så säkert ändå, får se om vi kommer till den dagen eller ej eller om "tant röd" hinner före

.
Jag har ganska mkt att göra med mina fritidsintressen, så jag har ännu inte hamnat i ruvandets klor...men jag vet att kommande vecka är den värsta och jag tror jag ska undvika att vara hemma då utan tror jag våldsgästar alla mina vänner och familj så jag slipper vara hemma och fundera och syna allt i minsta detalj...
Har inga symptom, men jag tror inte att det är så vanligt att ha det så tidigt heller. De symptom jag haft (ok, har fortfarande lite svullna bröst) beror mest troligt pga Crinone. Men snart vet vi, känns skönt att få både en början eller en lite tråkigare slut på ruvandet....men då VET man i allafall och kan gå vidare antingen mot en graviditet eller mot nya försök och nya möjligheter.
Vi hörs vidare!