• Mustikka

IVF Umeå

I fredags fick jag och min man veta att mina FSH värden nu är bra!:) Och att läkaren skulle skicka en remiss för ett landstingsfinansierat IVF försök.
    Vi båda fick remisser skickade till oss för nya prover inför försöket.

Vill så gärna komma igång så fort som möjligt, gärna innan de stänger för sommaren.
    Är det någon här som gjort IVF i Umeå?
    Ungefär hur lång tid tog det från beskedet att ni får börja med IVF till att ni fick sätta igång med allt?
    Berätta gärna om era erfarenheter härifrån Umeå!:)

Är så glad men nervös på samma gång!Glad

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-11-18 15:06
    Här är en länk till gruppen:)
    www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/ivf-umea-gru...

• Svar på tråden IVF Umeå
  • Mustikka

Ja BIM imorgon, två veckor sen ÄPGlad.
    Jag hade tänkt tjuvtesta men testen jag beställde kom inte, de ska ju komma dagen efter. Få vänta till på lördag, eftersom jag är ledig då. Om inte mensen hinner komma.

Känner lite symptom men vågar inte tänka på det, förtränger och tror att det är lutinus som luras. 

• inväntande

Mustikka köp på en affär dom har ju ofta nu. Det går nog bra ska du se.

Ett plus är ju alltid kul men fasiken så nervöst Törs knappt gå på toa och dessa mensaktiga verkar jag har är en pina. Vill gå i koma en par månader och sen ha en liten mage.

Rena straffet att vara så hispig och vänta.    

• Helvetiaaa

Nu ruvar även jag för fullt:))

• Sofiali77

Grattis inväntande! Det där pluset är ju hur tydligt som helst! Det kommer gå fint. Ta det lugnt bara.

Grattis också Helvetiaaa till ruvarstatus!

• Mustikka

Kunde inte vänta, tog testet som kliniken gav mig. Det blev ett PLUS direkt!!!!!!!!!PlusGladSkrattandeSolig

Ruvardag 12
  • Emilotta

Åhh Mustikka!!!! Så underbart!!!! blir så glad, stort grattis{#emotions_dlg.flower} Nu får du ändra i listanSkrattande

• Tinzu

men vadan detta! plus efter plus

stort grattis Mustikka! onnea! (eller är du finne? )   

Svar på tråden IVF Umeå