• Mustikka

IVF Umeå

I fredags fick jag och min man veta att mina FSH värden nu är bra!:) Och att läkaren skulle skicka en remiss för ett landstingsfinansierat IVF försök.
    Vi båda fick remisser skickade till oss för nya prover inför försöket.

Vill så gärna komma igång så fort som möjligt, gärna innan de stänger för sommaren.
    Är det någon här som gjort IVF i Umeå?
    Ungefär hur lång tid tog det från beskedet att ni får börja med IVF till att ni fick sätta igång med allt?
    Berätta gärna om era erfarenheter härifrån Umeå!:)

Är så glad men nervös på samma gång!Glad

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-11-18 15:06
    Här är en länk till gruppen:)
    www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/ivf-umea-gru...

• Svar på tråden IVF Umeå
  • Mustikka

Germany: Neej!! Vad är det som händer, ingen ruvar ska ju få mensRynkar på näsan Helt säker på att det är mensen?
    Kramar{#emotions_dlg.flower}

• germany
    Mustikka skrev 2012-06-05 19:14:41 följande:
    Germany: Neej!! Vad är det som händer, ingen ruvar ska ju få mensRynkar på näsan Helt säker på att det är mensen?
    Kramar{#emotions_dlg.flower}
    Jag är så säker som jag bara kan bli....Känner min egen kropp och detta är mens, ingenting annat!
    Håller tummar för att det går vägen för dig och alla andra som ruvar här i tråden Hjärta
  • Helvetiaaa

drömmer om ett barn : Själva plocket var inte SÅ hemskt som jag trodde men efteråt gjorde det hemskt ont, lika så idag... känns som att insidan ska "ramla ut":( Hoppas det känns bättre i morgon när man ska upp i stolen igen:)

• Mustikka
    germany skrev 2012-06-05 20:02:34 följande:
    Jag är så säker som jag bara kan bli....Känner min egen kropp och detta är mens, ingenting annat!
    Håller tummar för att det går vägen för dig och alla andra som ruvar här i tråden Hjärta
    Rynkar på näsan Kram till dig! Hjärta
  • Tinzu
    germany skrev 2012-06-05 18:42:55 följande:
    Ruvardag 10 och mensen har kommit....så inget plus denna gång heller Gråter

men fyyy på mensen stora kramar!
  • Tinzu

alltså jag måste ju vara besatt eller någonting Obestämd kan inte hålla fingrarna i styr, är på ruvardag 5 nu, och jooo.. jag har tagit ett test. fy skäms på mig.

• Helvetiaaa
    Ruvardag 10 och mensen har kommit....så inget plus denna gång heller

Hojja!!! Krama!
  • Mustikka

Tinzu: Vissa tar ju tidiga test för att se om otrivellen gått ur kroppen, du kan ju skylla på detFlört

• Sofiali77
    Ruvardag 10 och mensen har kommit....så inget plus denna gång heller Gråter
    Nej, inte du också. Detta var ingen vidare dag.... :(
    Kram till dig
Svar på tråden IVF Umeå