• mammatilltvå85

December bebis 2013

Hej alla nygravida Decembermammor!

Här tänkte jag att vi kunde samlas och diskutera eller lägga in bilder på allt som rör graviditeten=)

Själv har jag för ett par dagar sedan plussat med nummer 3. Syskonen är lite äldre 6 & 7 år gamla men både jag och min man (barnens pappa) längtade efter en till liten så vi är jätteglada just nu!

Såhär i början är dte ju lite nervöst och skakigt, vi hoppas allt ska gå vägen. Om det gör det beräknas den lill* titta ut 2 december.

Välkomna hit alla ni som som plussar så kan vi följas åt längs vägen....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-03-31 18:20
    Här finns en tråd med en Bf lista där vi kan lägga och/eller ändra våra bf datum..

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m69362526.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-03-31 18:26
    NY LÄNK: (blev fel år i den förra...)

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m69362564.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-04-03 18:41
    Det finns numera en medlemsgrupp för oss med bf i december. Där finns olika tematrådar, galleri osv. Om du vill bli medlem så gå in på denna länk: www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/bf-december-2013-123458

• Svar på tråden December bebis 2013
  • loppan

Beklagar Plopps, har själv haft hund och vet hur ont det gör i hjärtat. Kram

• Plopps80

Tack för omtanken! Det skär i hjärtat fattar inte hur jag ska orka gå vidare. Hon har hjälpt mig så mycket genom åren min lilla hund. Fattar inte hur jag ska kunna leva utan henne. Det är så tomt här hemma. Hon fattas mig.

• MariaOchNiklas
    Inelg skrev 2013-05-12 13:46:04 följande:
    Har du varit hos BM eller läkare och kollat upp och där fått sjukskrivning?

Björnmossa skrev 2013-05-12 13:35:19 följande:
    Va? Har du sjukskrivit dig för flytningar? Berätta mer!

Har haft rosa/bruna flytningar fram å tillbaka i flera dagar nu. Känns som det kommer när jag ansträngt mig lite. Har ett tungt jobb och har svårt för att kunna utföra mina arbetsuppgifter som jag ska. Även att jag är öm i magen av minsta ansträngning. Pratade med en på jobbet som tyckte det va klokt av mig att sjukskriva mig. Är riktigt psykiskt påfrestande kan jag säga. Ska på vul på torsdag. Skulle höra av mig till jobbet då så de vet om jag blir hemma längre eller ej. Ska nu vila så att kroppen får återhämta sig och kanske kan bli av med min ömhet i magen.
    BF 18 DECEMBER ♥♥♥
  • MissKaos

Kram. Vet hur hemskt det är. Jag saknar ännu men nsn vänjer sig. . 7 år sedan min gick.

Plopps80 skrev 2013-05-12 16:42:43 följande:
    Tack för omtanken! Det skär i hjärtat fattar inte hur jag ska orka gå vidare. Hon har hjälpt mig så mycket genom åren min lilla hund. Fattar inte hur jag ska kunna leva utan henne. Det är så tomt här hemma. Hon fattas mig.

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MariaOchNiklas

Jobbar som vaktmästare inom kyrkan. Så då får man göra allt från att hjälpa till att lyfta kistan, bygga gradänger, städa, köra ut återvinning, storhandla till alla verksamheter. Kan inte lämna över det på någon annan.

BF 18 DECEMBER ♥♥♥
Svar på tråden December bebis 2013