Fortsättningstråd-Vi som har BF Maj 2014
Här kommer fortsättningstråden som vi kan följas åt i när allas bebisar har kikat ut
Jag hoppas att ni vill hänga på och diskutera lite om hur det går för de små liven...
Här kommer fortsättningstråden som vi kan följas åt i när allas bebisar har kikat ut
Jag hoppas att ni vill hänga på och diskutera lite om hur det går för de små liven...
Min är 9 månader och har 3 i underkäken :) inga uppe
Gnälligt värre här hemma nu. Måste vara fler tänder även om jag inte ser så mycket i tandköttet.
Har ni börjat planera 1 års kalas? :)
Min tjej 9,5 har två nere. Gnäller och dreglar massor periodvis och är lite svullen på några ställen i tandköttet så antar att det dyker upp mer gryn snart ð???
Thor 10 mån har fyra tänder, två uppe o två nere.
Hur lägger man in bilder?
Lite kalas planering har vi... släktkalas blir gemensamt med storebror som fyller i slutet på april.
Lite nyfiken på vad era väger :) min plutt var på koll idag, 10,5 månader. 70 lång och 8,5 kg. Kändes lite i vikt då han föddes på 4kg.
Lite nyfiken på vad era väger :) min plutt var på koll idag, 10,5 månader. 70 lång och 8,5 kg. Kändes lite i vikt då han föddes på 4kg.
Edit vägde 8275 g och var 70 cm lång nu vid 9,5 månad. Föddes 2855 g. Storasyster var lika stor vid ett år!
Meja vägde 9250 och 74 lång på 10mån kollen idag. Hon har "trillat" ner till undre strecket men följer den kurvan nu ð???
10 månader idag! ????