Fortsättningstråd-Vi som har BF Maj 2014
Här kommer fortsättningstråden som vi kan följas åt i när allas bebisar har kikat ut
Jag hoppas att ni vill hänga på och diskutera lite om hur det går för de små liven...
Här kommer fortsättningstråden som vi kan följas åt i när allas bebisar har kikat ut
Jag hoppas att ni vill hänga på och diskutera lite om hur det går för de små liven...
Min tjej är 8,5 månad, kryper och ställer sig mot saker. sover fortfarande riktigt dåligt på nätterna. 2 tänder. Vägde senast vid 7,5 månader 8,2 och var 68 kort. Superglad bebis som kan vinka, dansa och vet var lampan är.
Min tjej är 8,5 månad, kryper och ställer sig mot saker. sover fortfarande riktigt dåligt på nätterna. 2 tänder. Vägde senast vid 7,5 månader 8,2 och var 68 kort. Superglad bebis som kan vinka, dansa och vet var lampan är.
Edit är drygt 8,5 månad och vägde 7,7 kg och var 66-67 cm kort vid 8 månader. Tar sig inte framåt mer ön med gåstol och snurrar runt på magen ;)
Sover inte heller värst bra. Vill helst äta själv och med hela ansiktet :D
Edit är drygt 8,5 månad och vägde 7,7 kg och var 66-67 cm kort vid 8 månader. Tar sig inte framåt mer ön med gåstol och snurrar runt på magen ;)
Sover inte heller värst bra. Vill helst äta själv och med hela ansiktet :D
Thor är nu 9, 5 månader. Ställer sig upp mot allt och går utmed möbler.. Gillar musik och dansa, klappa händer. Vinkar hej och hejdå. Matglad och äter mycket och gärna hela tiden ;)
Vet ej vad han väger eller hur lång han är var länge sedan vi var på bvc nu.
Han är glad i sina två storebröder..
Sover hela nätterna, och två gånger på dagen (fm och em).
Hur lägger man in bilder i galleriet? Får det ej att funka.. =( Ville lägga upp bild här..?!
Meja blir 9 mån på fredag och sist vi var på Bvc var vid 8mån koll då vägde hon 8,6 och var 70 lång.
Hon ställer sig men vinglar mycket och släpper plötsligt taget så man får vara med. Hon "ålar" sittandes på rumpan eller springer som en galning i gåstolen Ställer sig nästan i krypställning men vågar inte riktigt. Går mycket med henne för det älskar hon dock inte min rygg :-P
Äter sådär, svårt att få i henne vanlig mat och hon äter gärna två ggr på natten. Sover i eget rum sen drygt en månad tillbaka, mycke spring de första veckorna.
Roar oss med att klappa händer, vinka och gör "indianljud". Väldigt fascinerad/intresserad av hunden och damsugaren.
Måste bara fråga.... Hur många tänder har era små? Min blir 10 månader nästa vecka och har 8 :-O
Måste bara fråga.... Hur många tänder har era små? Min blir 10 månader nästa vecka och har 8 :-O