BF Mars 2015! :) Någon som vill följas åt?
Är förresten lite irriterad. Jag hade köpt lite söta barntyger när det var blackfriday över en internetbutik. Butiken var tysk men hemsidan var på svenska. Det stod att det var beräknat komma i tisdags. Då det var dhl som skulle köra ut. De lyckades komma i fredags 9.30 just som maken hade åkt och gjort ett ärende på sitt jobb annars hade ha varit hemma hela dagen. Jag såg detta på dhls tyska sida. Där står det att de meddelat mig detta. Jag hittade inget i postlådan, ingen har ringt och ingen har mailat. Antar att mitt paket nu ligger hos närmsta utlämningsställe men jag har ju inte fått nåt meddelande om var detta är eller fått kod för att kunna hämta ut paketet.
Det svåra är att det går inte hitta nån information alls på svenska dhl utan man kan bara följa paketet på tyska dhl. Jag som trodde det var samma företag bara att det fanns i olika länder. Får se om jag får nån information på måndag annars får jag nog testa att ringa svenska dhl och se om de kan hjälpa mig.
Jag som ville börja sy under helgen. Vill ju dessutom tvätta tygen först. Nu måste jag ju vänta ännu längre på att få börja sy till lilla bebben.