BF Mars 2015! :) Någon som vill följas åt?
Jag tar Rennie, men min halsbränna är inte hard core än. Hur har ni det med bristningar, åderbråck, svullna fötter och vatten i kroppen?
Jag tar Rennie, men min halsbränna är inte hard core än. Hur har ni det med bristningar, åderbråck, svullna fötter och vatten i kroppen?
Bjuder också på en magbild tagen nu på morgonen, v.29 (28+0)
En fråga bara, vägs ni hos bm? Jag har nämligen inte vägt mig alls och verkar inte behöva göra det heller?
Vägs varje gång. Är glad för det eftersom jag är rädd att tappa för mycket. Låter ju konstigt att du inte får/behöver göra det, trodde det var "rutin"?
Jag har inte heller vägs en enda gång. Inte heller har de frågat om vikt förutom vid inskrivningen.
Jag har inte heller vägs en enda gång. Inte heller har de frågat om vikt förutom vid inskrivningen.
En fråga; vilka har och vilka har inte tagit reda på vilket kön bebisen har? Skriv gärna varför ni tagit reda på det / inte tagit reda på det med :) rätt kul att veta! (Och ingen pajkastning på varandra nu om var som är rätt eller fel, är bara kul att veta varför vissa gör på ett sätt medan andra gör på ett annat)
Jag och min sambo har valt att inte ta reda på könet på vår lilla bebis. Dels för att det känns roligare på förlossningen att ha en liten överraskning och för att det känns konstigt att man ska ta reda på könet bara för att man kan. Men det känns som att vi är rätt ensamma om att inte veta vad det är för kön på vår bebis ..? :)
Hörde förresten att en tjej som jobbar som fruktansvarig i en annan butik fått avslag på sin ansökan om graviditetspenning. Hårt, det är verkligen en skittung avdelning, och hon är i vecka 29 nu.
Ingen här som ansökt och fått avslag va?
Ni som har ansökt om graviditetspenning hur lång tid tog det att få svar? Jag skickade in för minst tre veckor sedan och har bara fått svar att de ska utreda vilken ersättning jag har rättighet till. Sen har min chef fått inkomstförfrågan. Jag väntar ihjäl mig, jag vill veta nyss! Jag börjar få svårare och svårare att jobba, eftersom jag kör lastbil och kommer nästan inte emellan två parkerade lastbilar och då ska jag också lyckas klättra upp i lastbilen.
Usch vad tråkigt. Vad jobbar du med?