BF Mars 2015! :) Någon som vill följas åt?
Ska köpa en yllefilt idag tänkte jag men har heeelt fastnat på färgvalet! Vilket i-landsproblem, jag vet. Men ändå :) Vagnen är ju grågrön typ. Beige eller grå är frågan?
Ska köpa en yllefilt idag tänkte jag men har heeelt fastnat på färgvalet! Vilket i-landsproblem, jag vet. Men ändå :) Vagnen är ju grågrön typ. Beige eller grå är frågan?
Vilka fina! Jag vet inte riktigt hur vagnen ser ut, men beige låter som att det skulle kunna passa.
Jag ska också ha en grönaktig (dark khaki) bugaboo och har också spanat på de där filtarna. Spontanshoppade en grå yllefilt från Klippan härom sistens, så kanske får jag hejda mig lite ändå. Men ja, grå borde ju passa och hålla för smutsattacker.
Jag börjar på allvar fundera på att köpa en sån där gigantisk gravidkudde att ha i sängen, en sån som ser ut som en ostkrok för jättar, som jag skrattat åt fram till nu. Någon som har någon erfarenhet av de olika? Jag kan inte ligga skönt och sova längre trots kuddar här och var och sömntablett (lergigan), börjar bli riktigt desperat. Lite läcker inspiration:
vi tänker också fixa rummet ljusgrått :) känns som en lagom harmonisk färg som passar i flera år. är verkligen sämst på inredning och sånt men jag tänkte eventuellt köpa sådana wallstickers och sätta upp som på en fondvägg så kan man ju dessutom ändra tema sen om man vill eftersom dom bara är att plocka bort sen :)
Idag fick jag en bestämd födelsedag för bebis :) eller ja, förutsatt att den inte planerar att titta ut före bf då alltså. Den 18:e mars blir jag manma, känns både kul och lite konstigt men plötsligt väldigt verkligt!
Oj redan fått bestämt datum? Jag får nog vänta några veckor till. Sjukhuset har inte ens operationsschemat klart så långt tydligen...
Oj vad spännande! Vad har /hade du för bf om bebisen skulle komma av sig själv?
Jag har fått en spinal innan och om det är det du skall få så behöver du verkligen inte oroa dig. Kändes knappt något när de stack och den tog perfekt så att jag till och med slapp uppvaket sedan
Min man har också liknande tro på detta med namn. Jag däremot vill precis som du ha en lista att jobba utifrån. Nu har jag ca 10-12 namn på respektive lista och mannen är väl ok med nåt enstaka av dom namnen.
Men som jag skrev innan så är Irma och Tage namn som vi båda är överens om än så länge