JhjärtaK skrev 2015-01-13 17:13:52 följande:
Jag har ett "snittsamtal" inbokat i nästa vecka med läkare men vet inte om datumet sätts då eller om det mer är ett underlag för att sedan specFörlossningen sätter ett datum. Får se
Men så skönt att få vara tillsammans! Hos oss är det ingen garanti även om de alltid jobbar för att det skall bli så.
Ja när jag frågade om man är utan bebis och partner ngt på uppis så såg läkaren helt halvt förskräckt ut och var snabb med att försäkra att de "INTE jobbar så här, snarare tvärtom" :) Sen kan det ju i värsta fall bli så att bebisen kan behöva lite andningsstöd efter ett snitt och behöver den ligga i cpap en längre stund blir det ju att man delas oavsett men då är ju iaf pappa och barn ihop. Såna små skruttar har vi ju hos oss dagligen på jobbet så det är ändå ngt jag är beredd på men finns inga problem med barnet är man alltid tillsammans där jag ska snittas så det känns himla skönt!
Astilbe skrev 2015-01-13 17:27:11 följande:
Tycker det är dösvårt att hitta fina bebiskläder. Är inte så förtjust i allt för skrikiga färger utan tänkte köpa mer i vitt, benvitt, grått etc Någon som vet någon nätbutik som har denna stil till bebisar?
Jag är lite likadan, jag gillar jordnära färger och så (grå, brun, beige, vit och blått) och gillar inte alls en massa tryck och vassa färger. Trodde jag skulle älska allt från PoP men när jag var där blev det bara strumpor :-/ Jag har köpt det mesta på kappahl och Lindex, ngt plagg på H&M också. Man får leta lite men det finns fina grejer :)