septemberbarn 2014
En fortsättningstråd för oss som hade BF i september som nu fått våra små. Ventilera och diskutera småbarnslivet!
En fortsättningstråd för oss som hade BF i september som nu fått våra små. Ventilera och diskutera småbarnslivet!
vågar ni köpa vinteroverall inför nästa vinter nu? såg att reima har jätterabatter, det är ju skönt att betala 500 istället för 1100. men tänk om jag köper 74 och den blir för liten eller för stor? nej, vågar nog inte....
bra idé! vilken storlek?
bra idé! vilken storlek?
Måste säga att jag verkligen tycker att ni som har eller vill ha flera barn är lite "tokiga". Alltså, inget illa menat, vet inte riktigt vilket ord jag ska använda och som passar. Jag förstår bara inte hur man kan vilja vara gravid, föda och amma en gång till. Jag är kanske ingen bebismänniska även om jag självklart älskar min dotter gränslöst.
Hej på er!
Har inte läst hela tråden. Ni kanske har pratat om detta, eller så tycker ni jag är knäpp som redan tar upp detta.
Men ni som vill ha ett till barn, hur går era tankar på åldersskillnad? När vill ni påbörja försök till att bli gravid igen?