Bf juli 2015
Hej! Tänkte samla alla som nyss fått plus och ha Bf juli 2015!
Första barnet för mig så det skulle vara kul om vi alla kunde följas åt!
Hur har era första veckor som gravid varit?!
Hej! Tänkte samla alla som nyss fått plus och ha Bf juli 2015!
Första barnet för mig så det skulle vara kul om vi alla kunde följas åt!
Hur har era första veckor som gravid varit?!
Imorse kom han äntligen. Våran lilla theo <3
Grattis ememi! Söt han är!
Grattis! Jag väntar. Å väntar. Bf +12 idag. Bm besök nu på förmiddagen. Jag hoppas på att få boka tid för igångsättning nu.
Vi fick vår lille Hugo 2 augusti. Hade 3 dygn med värkar och jag blev tillslut inlagd på kvinnokliniken innan jag fick komma tillförlossningen. Väl på förlossningen gick allt super och jag mådde toppen och var uppe och gick till precis när krystvärkarna kom igång, sen blev det bråttom och han om ut som en kanonkula!
Idag har vi varit hemma en vecka! Tiden går fort. Det är mycket nytt och roligt :)
Grattis! Jag väntar. Å väntar. Bf +12 idag. Bm besök nu på förmiddagen. Jag hoppas på att få boka tid för igångsättning nu.
Tack! Och det känns extremt skönt på något sätt. Jag tror inte att folk som inte suttit i den sitsen, faktiskt inser hur extremt långa dagarna är. Men nu har vi i alla fall fått ett datum att se fram emot!
Men vi är fortfarande här och väntar med dig!
Grattis till lille Theo! Äntligen :)
Och snart snart så kommer bebis sparven, jag gick med över i 11 dagar och vet precis hur uppgiven man är i slutet ! Men poff säger de bara sen helt plötsligt kommer dom <3
Tack! Och det känns extremt skönt på något sätt. Jag tror inte att folk som inte suttit i den sitsen, faktiskt inser hur extremt långa dagarna är. Men nu har vi i alla fall fått ett datum att se fram emot!