Bf juli 2015
Hej! Tänkte samla alla som nyss fått plus och ha Bf juli 2015!
Första barnet för mig så det skulle vara kul om vi alla kunde följas åt!
Hur har era första veckor som gravid varit?!
Hej! Tänkte samla alla som nyss fått plus och ha Bf juli 2015!
Första barnet för mig så det skulle vara kul om vi alla kunde följas åt!
Hur har era första veckor som gravid varit?!
Idag 8 veckor gammal på dagen har våran lilla tös rullat runt från mage till rygg tre ggr. Haha, ser jätteroligt ut.
Vi har inte varit jätteduktiga att träna på mage men hon är stark i nacken men väääldigt ostadig.Huvudet flyger och far och hon tar i för att få upp den och ibland är det som att hon dunkar ner huvudet igen med en väldans kraft när hon inte orkar mer. Försöker dock ha henne åtminstonde två ggr/dag på soffan eller i babygymmet. Ibland duger det bara en minut och ibland kan hon ligga 5-10 min utan att ledsna.
Skönt med helg och ha gubben hemma lite mer iaf! :)
Kram på er!
Någon mer som är i den här bebisbubblan? Mannen min och flertalet vänninor vart ut på fest igår, och jag är inte alls avis på att va hemma. Så otroligt skönt att göra vad jag vill en fredagkväll och dessutom må bra idag.
Jag gick hem till en vännina som har en dotter som är lika gammal som min lilla tjej. Vi åt tacos och drack kaffe åt choklad o kolla på idol. Supermys! Tog en promenad hem och hann sitta vid symaskin i två timmar.
Skulle välja en sån fredagkväll sju hundra gånger om än en utekväll!
Fick världens lyckorus av kärlek för min dotter igår. Den bästa människan som finns.
Någon mer som är i den här bebisbubblan? Mannen min och flertalet vänninor vart ut på fest igår, och jag är inte alls avis på att va hemma. Så otroligt skönt att göra vad jag vill en fredagkväll och dessutom må bra idag.
Jag gick hem till en vännina som har en dotter som är lika gammal som min lilla tjej. Vi åt tacos och drack kaffe åt choklad o kolla på idol. Supermys! Tog en promenad hem och hann sitta vid symaskin i två timmar.
Skulle välja en sån fredagkväll sju hundra gånger om än en utekväll!
Fick världens lyckorus av kärlek för min dotter igår. Den bästa människan som finns.
Både jag, sambon o tösen har åkt på förkylning:(
Hostar, snorig och väldigt trött.. Ingen feber iaf! Blir ju lite nojig att det kan vara rs-virus? När ska man ta kontakt? Något särskilt man ska tänka eller hålla koll på?
Hostar, snorig och väldigt trött.. Ingen feber iaf! Blir ju lite nojig att det kan vara rs-virus? När ska man ta kontakt? Något särskilt man ska tänka eller hålla koll på?
Usch vad många som är förkylda här! Vi har än så länge klarat oss bra, *peppar peppar*
äldsta har haft ett lite krupp en natt, med feber dagen efter, och lillan var lite snorig en dag ungefär.
Igår var hon på väg att vända sig från rygg till mage. Hon snurrade till sida, så hade hon bara lyckats räta ut ena benet hade hon tippat runt. Hon låg ganska länge och jag väntade och väntade men nej, tillslut tippade hon tillbaka på rygg. Det är så häftigt nu när det börjat hända saker! Hon höll även upp huvudet mycket mer och stadigare igår, helt plötsligt från en dag till en annan bara
Däremot är detta värdelöst, hela familjen sover sött och jag är klarvaken utan anledning. Suck. Tur att fl finns
Hoppas ni andra får sova så mycket som möjligt.
Lillan hade lite feber igår kväll, ingen nu på morgonen men snorar och hostar mer. Usch vad det känns i mammahjärtat!
Som tur är så sover hon mycket och vill helst bara vara nära, inte så mycket gnäll!
Det är jobbigt att ta hand om någon annan när man själv inte känner sig så kry, men man får sätta sig själv åt sidan o göra det bästa för lillan ist!
Hoppas de går över snabbt:)