Bf juli 2015
Hej! Tänkte samla alla som nyss fått plus och ha Bf juli 2015!
Första barnet för mig så det skulle vara kul om vi alla kunde följas åt!
Hur har era första veckor som gravid varit?!
Hej! Tänkte samla alla som nyss fått plus och ha Bf juli 2015!
Första barnet för mig så det skulle vara kul om vi alla kunde följas åt!
Hur har era första veckor som gravid varit?!
Märker ni någon skillnad hos era kompisar?
Min närmsta vän, som för övrigt är den som också har barn är den som jag ser mest skillnad hos efter att min lilla tjej kom.. Hör aldrig av sig, när vi bestämt möte är det alltid nå som kommer upp. Men när vi väl ses är det ju som vanligt.
Det gör mig jätte ledsen då jag har ställt upp för henne och hennes dotter till tusen när hon fick henne.
Min närmsta vän, som för övrigt är den som också har barn är den som jag ser mest skillnad hos efter att min lilla tjej kom.. Hör aldrig av sig, när vi bestämt möte är det alltid nå som kommer upp. Men när vi väl ses är det ju som vanligt.
Det gör mig jätte ledsen då jag har ställt upp för henne och hennes dotter till tusen när hon fick henne.
Ja verkligen tråkigt... Men vad ska man göra. Har lärt känna en annan mamma nu som fick sin tjej några dagar efter mig och vi har umgåtts flitigt. Och tur är väl det, vet inte vad jag hade gjort om jag inte hade hängt med henne. Sen att hon alltid gör en glad ett plus i kanten.
Men oj, kan hon sitta redan? Shit här sitter tjejen mest i babysitter.
Ja verkligen tråkigt... Men vad ska man göra. Har lärt känna en annan mamma nu som fick sin tjej några dagar efter mig och vi har umgåtts flitigt. Och tur är väl det, vet inte vad jag hade gjort om jag inte hade hängt med henne. Sen att hon alltid gör en glad ett plus i kanten.
Men oj, kan hon sitta redan? Shit här sitter tjejen mest i babysitter.
Jaha! Bra tips! Det ska vi också börja med om damen vill det :)
Hej! Måste fråga er andra, hur har ni gjort med preventivmedel nu?
Jag har precis börjat med p-piller, tänkte sätta in en stav men ångrade mig. Hade p-ring mellan barnen, men nu kände jag att p-piller var ett bra val. Åt dem från jag var ca 15-24 så jag vet ju att de funkar
Men fy så illa jag mått dessa första dagar!! Har känts som gravidillamående som bara den. Men idag är det något bättre i allafall.
Hej! Måste fråga er andra, hur har ni gjort med preventivmedel nu?
Jag har precis börjat med p-piller, tänkte sätta in en stav men ångrade mig. Hade p-ring mellan barnen, men nu kände jag att p-piller var ett bra val. Åt dem från jag var ca 15-24 så jag vet ju att de funkar
Men fy så illa jag mått dessa första dagar!! Har känts som gravidillamående som bara den. Men idag är det något bättre i allafall.
Jag har inte heller något preventivmedel.. Är lite emot att stoppa i saker som påverkar kroppen. (Sen om andra tycker att det är en bra lösning och det funkar för dem så är det jätte bra)
Så vi kör avbrutet nu.. Lite riskfyllt. Helammar fortfarande. Skulle det bli ett syskon så är det välkommet. Har sagt till sambon att vill han inte ha syskon än så får han snällt sätta på kondomen.