Bf juli 2015
Hej! Tänkte samla alla som nyss fått plus och ha Bf juli 2015!
Första barnet för mig så det skulle vara kul om vi alla kunde följas åt!
Hur har era första veckor som gravid varit?!
Hej! Tänkte samla alla som nyss fått plus och ha Bf juli 2015!
Första barnet för mig så det skulle vara kul om vi alla kunde följas åt!
Hur har era första veckor som gravid varit?!
Tänkte dock vänta till efter rul den 19 feb med att ta hem grejerna. Så vi verkligen vet att bebisen överlevt de tuffaste veckorna.
Vad ska man tänka på när man köper beg vagn?
Har tidigare köpt nytt och köpt billigt av bekant men tänkte om man köper exempelvis från blocket.
Jag har också tittat på ett smidigare chassi.
Men tycker inte att liggdelen gör sig lika bra då. Men liggdelen har man i ca 6 månader så hur sittdelen fungerar är egentligen viktigare.
Vi ska fortsätta titta och sen åka och provköra innan vi bestämmer oss.
Jag har också tittat på ett smidigare chassi.
Men tycker inte att liggdelen gör sig lika bra då. Men liggdelen har man i ca 6 månader så hur sittdelen fungerar är egentligen viktigare.
Vi ska fortsätta titta och sen åka och provköra innan vi bestämmer oss.
Hej tjejer, många av er verkar ha gjort KUB nu. Hur går det till i Sverige? Verkar som ni får besked på en gång. Jag gjorde KUB för tio dagar sedan ca, UL såg jättefint ut. Men jag sitter och väntar på resultaten från blodprovet. Vet att saker tar tid här där jag bor, men blir orolig att jag inte fått resultatet. Gör ni ngt mer där hemma än UL och blodprov? Hur kan ni få veta så fort??
Vi lämnar blodprov ca 2 veckor innan UL så blodprovet matchar ultraljudet.
Hej tjejer, många av er verkar ha gjort KUB nu. Hur går det till i Sverige? Verkar som ni får besked på en gång. Jag gjorde KUB för tio dagar sedan ca, UL såg jättefint ut. Men jag sitter och väntar på resultaten från blodprovet. Vet att saker tar tid här där jag bor, men blir orolig att jag inte fått resultatet. Gör ni ngt mer där hemma än UL och blodprov? Hur kan ni få veta så fort??
Kommer ni köpa vagn under graviditeten eller gör ni de när bebisen är född? Vi tänkte vänta denna gång och köpa vagn med bebisen på armen.
Vi tänker skaffa vagn innan, ibland kan det ju vara en beställningsvara och ta tid att få hem har jag läst. Men beror väl på vart man kollar och vad man är ute efter. Dock väntar vi med att köpa hem grejer, är ändå "bara" i v. 16 nu så tid har vi på oss.