Grattis sookie85 och Väntar2015 och ev andra i tråden till PLUS! Härligt! Det ger hopp och bra energi!
Jag har valt att berätta för t ex min mamma och ett par arbetskamrater som jag har förtroende för och som också är privata vänner. Annars skulle jag bli galen. Men jag håller på detaljerna och berättar inte exakt vilket stadie vi är i. Har också berättat för en annan kompis, hon förstår, hon och hennes man har hittills lagt 200 000 kr på sin process...
Jag har läst lite om vad ni andra haft för symptom under ruvningen, jag är ju idag på RD11 och har haft symptom från och till under hela tiden - mensvärk, molvärk, ömma bröst och nu de senaste dagarna illamående som kommer och går. Med min som född 09 mådde jag illa senare, typ från v8 men har läst att med illamående från v4 kan tyda på tvillingar. Eftersom jag ruvar på två så tillåter jag mig hoppas men bara en liten liten stund innan jag hamnar i verkligheten igen. Att kanske illamåendet bara är någonting annat och att mensvärken verkligen bara är det.Eller att allt är biverkningar av Lutinus. Men borde jag inte mått illa då jag började med Lutinus tre ggr om dagen för 11 dagar sedan?! Hjärnan snurrar.
Hittade en bra graviditetskalkylator för oss IVF:are på nätet: www.yourduedate.com/
Där kan man räkna på ET datum, tre och femdagarsembryo.
Fattar inte hur jag ska ta mig igenom till fredag och TD. Är livrädd att mensen ska komma innan dess.
Hur har ni gjort?!