Ruter skrev 2015-11-09 13:39:19 följande:
Jo precis.. Har också tänkt på det så svårt att säga. Tror jag funderar för två veckor innan jag plusade så fick jag två dagar av sånt extremt illamående så jag i princip bara var sängliggande plus att jag tycker att jag känner rörelse ibland redan. Med första kände jag ingenting förens i v18 :p men lär väll vänta till slutet på december innan jag får svar. Så får vi se om jag blir flyttad eller ej. Med sonen blev jag flyttad från att innan RUL varit beräknad till 31 dec för att efter vara beräknad till 21 januari.
Oj, det var en rejäl flytt det...
Allies skrev 2015-11-09 14:15:46 följande:
Hej och välkommen! Vilken doppler använder du? Jag fick hem min angelsound doppler idag så jag har lyssnat på Fröets hjärtljud <3 Så mysigt, var lite trixande innan jag hittade dem men tillslut så. Nu funderar jag lite på hur ofta man kan lyssna
Tack! Jag har en från clearblue
i min bruksanvisning står det att man kan använda den från vecka 16 (de vill väl inte oroa folk då det kan vara svårt att hitta hjärtljud tidigare) och i max 10 minuter om dagen. Nu använder jag varken så ofta eller så länge men då vet man ju att det är ganska fritt fram i alla fall