Fialooop skrev 2015-11-22 13:12:39 följande:
Första barnet, och bf 27/4. Har RUL 3/12 :) Gud vad jag längtar! Har sett lille plutten på kub i v 13. Och hört hjärtljud i v 16. Jag känner små konstigheter i magen då och då. Jag gissar att det är den lille som är i farten. Men än så länge är det svårt att avgöra tycker jag :) jag mår just nu så himla bra. Känner mig nästan som vanligt igen. Pigg är jag och inget illamående. Har dessutom fått tillbaka träningsmotivationen, och slipper släpa mig ut i löparspåret. Hur mår du själv?
Åh, mysigt! Har "bara" gjort ett VUL i vecka 6/7, så det är ju ett tag sen jag fick se nåt där inne. Ser extra mycket fram emot RUL pga det! Spännande :D Ja, det är ju lite svårt att veta vad som är vad när det rör sig och känns i magen, men jag har en tarmsjukdom som gör att jag känner igen mina tarmrörelser väldigt bra - alltså vet jag när det är tarmarna som rör sig, och känner skillnaden när det är Pyret som sprattlar omkring :) Skönt att du mår bra! :D Det gör jag med, det enda jag kan klaga på är kissnödigheten ;) Haha, den är ENORM! Kissar mer än någonsin förut, och värre lär det ju bli ju mer magen växer x)