JohannaMolander skrev 2015-11-23 19:21:51 följande:
Åh, mysigt! Har "bara" gjort ett VUL i vecka 6/7, så det är ju ett tag sen jag fick se nåt där inne. Ser extra mycket fram emot RUL pga det! Spännande :D Ja, det är ju lite svårt att veta vad som är vad när det rör sig och känns i magen, men jag har en tarmsjukdom som gör att jag känner igen mina tarmrörelser väldigt bra - alltså vet jag när det är tarmarna som rör sig, och känner skillnaden när det är Pyret som sprattlar omkring :) Skönt att du mår bra! :D Det gör jag med, det enda jag kan klaga på är kissnödigheten ;) Haha, den är ENORM! Kissar mer än någonsin förut, och värre lär det ju bli ju mer magen växer x)
Ja, sedan typ igår eller förrgår så har jag blivit mer säker på att det är bebisen som buffar på där inne
känns liksom inte som fladder längre, utan mer som att någon petar på insidan kan man säga :) kommer ofta när jag lägger mig på rygg! Gud ja!! Kissnödigheten är enorm. Ibland blir jag kissnödig ca 5 min efter jag varit på toaletten. Och ja, viss risk finns ju att det blir ännu värre sen :P