• Myyslii

BF maj 2016

Hej och välkomna alla gravida. :)

Tänkte att jag startar en tråd för oss som är beräknade i maj. Jag är beräknad till 1 maj med andra barnet. Storebror är född 15 april 2014 så det blir lite över två år mellan ettan och tvåan om allt går som det ska. :)

Fritt att diskutera och ställa frågor om allt som rör gravitideten och allt däromkring.:) Trevlig ton såklart! Har man något negativt i tankarna, håll det för dig själv. ;)

• Svar på tråden BF maj 2016
  • Ringen

Jag vill gärna gå med i den hemliga gruppen då jag tycker att det är mycket smidigare att skriva på Facebook än här. Vem ska jag kontakta för att få en inbjudan?

• riversong

hej allihopa! vill gärna vara med här, varit inne o kikat ett tag men va lite osäker på om bf var maj eller april. nu har jag dock gjort vul och är 7+0 och har bf 12 maj :) har ett majbarn sen innan som är sju år nu så de blir ett rejält glapp mellan barnen!
    åh, jag skulle också vilja vara med i den hemliga fbgruppen :)

• Sajocawa
    riversong skrev 2015-09-24 14:04:49 följande:

hej allihopa! vill gärna vara med här, varit inne o kikat ett tag men va lite osäker på om bf var maj eller april. nu har jag dock gjort vul och är 7+0 och har bf 12 maj :) har ett majbarn sen innan som är sju år nu så de blir ett rejält glapp mellan barnen!
    åh, jag skulle också vilja vara med i den hemliga fbgruppen :)

Vad mysigt! När fyller sjuåringen år? Hoppas det inte krockar för dem :D
  • riversong

ååh ja vet inte hur man svarar på de nån annan skrivit..:/
    han fyller den 19e så risken finns ju. hoppas ju att det inte blir så, man vill ju att båda ska ha sin egen dag men men blir det så så blir de nog bra det med :)

• Aziris

Hej på er!

Jag har skummat lite i tråden och det verkar ju vara en del majmammor här!
    Hoppas att det är okej att jag hoppar på?
    Plussade idag på BIM+6. Tog 2 test bara för att vara säker ;)

Har en dotter sedan tidigare som blir 4 i november!

• MakeitHappen

Seriöst alltså, är de fler som är hårda i magen? Är så gasig och det går ju inte ens att bajsa :p haha

• myownworstenemy
    MakeitHappen skrev 2015-09-24 17:52:38 följande:

Seriöst alltså, är de fler som är hårda i magen? Är så gasig och det går ju inte ens att bajsa :p haha

Inte hård, snarare åt det andra hållet, plus väldigt gasig. Ganska jobbigt när en jobbar!
  • Brinkly

Åh jag tycker tiden segar sig fram! Har VUL på nästa torsdag... Känns så långt borta! Sen tittade jag i någon app och då stod det att jag gjort 18% av graviditeten... Haha! Mår lite bättre idag, inte så illa, men tung i magen på något sätt. Hur mår ni andra? Är 8+0 idag.

• MakeitHappen
    myownworstenemy skrev 2015-09-24 17:59:46 följande:
    Inte hård, snarare åt det andra hållet, plus väldigt gasig. Ganska jobbigt när en jobbar!
    Okej kan de vara åt det andra hållet med ja.. Ja jobbigt när man jobbar jag, därför är de bra att jobba på förskola, där kan vem som helst fisa :p bara skylla på barnen ;p
  • Majorie
    Aziris skrev 2015-09-24 17:22:38 följande:

Hej på er!

Jag har skummat lite i tråden och det verkar ju vara en del majmammor här!

Hoppas att det är okej att jag hoppar på?

Plussade idag på BIM+6. Tog 2 test bara för att vara säker ;)

Har en dotter sedan tidigare som blir 4 i november!

Grattis och välkommen! :)
Svar på tråden BF maj 2016