BIM-DECEMBER
Vi som hoppas på den bästa julklappen som finns - ett i december!Häng på och peppa varandra, analysera och diskutera så håller vi tummarna för många fina plus i december och en massa augustibebisar!!
Jag behöver råd! Min sista ÄL smärta kände jag av den 15 december, den började kännas 9-10 december. Men den 15 gjorde det RIKTIGT ont och sen kände jag inget mer.
I någon dag nu har jag periodvis känt av samma smärta/mensvärk.
Jag är på dag 34-35 i cykeln, lite längre än vanligt men förra månaden hade jag 36 så än är det inom "normal" gränsen. (Oregelbunden mens)
Visar det negativt på Grav test nu så är det kört va? Jag tänker att det kanske borde ha visat plus vid det här laget om det gick vägen?
Jag är osäker på BIM.
Kört är det ju verkligen inte, det har ju bara gått två veckor.. Dessutom verkar du inte heller säker på när du hade äl ens. Du kanske ska köra ned tester nästa gång för att kunna räkna ut hur lång lutealfas du har :)
Jag är kvar, hade BIM på julafton och testade negativt imorse (drömde det precis innan jag vaknade). Lika tråkigt varje gång!
Vet ni om man kan ha två olika cykellängder beroende på vilken äggstock som lossar? Det kanske är världens dummaste fråga..
Jag är kvar, hade BIM på julafton och testade negativt imorse (drömde det precis innan jag vaknade). Lika tråkigt varje gång!
Vet ni om man kan ha två olika cykellängder beroende på vilken äggstock som lossar? Det kanske är världens dummaste fråga..
Den brukar oftast vara konstant, men kan säkert diffa någon dag hit eller dit. Vet du ungefär hur lång den var förut när du testade med äl-tester?
Då kan vi ju hoppas på det bästa! Utebliven mens är ju ändå ett lovande tecken :) när ska du testa igen om mensen inte dyker upp?