• pannkakan87

BIM-DECEMBER

Vi som hoppas på den bästa julklappen som finns - ett i december!Plus

Häng på och peppa varandra, analysera och diskutera så håller vi tummarna för många fina plus i december och en massa augustibebisar!! Baby
  • Svar på tråden BIM-DECEMBER
  • Beebii

My102 samma för mig här med äl stickorna, inget starkt utslag men tänker att det ju kan komma mitt på dagen eller kvällen och att jag som bara testar en gång om dagen missar själva ögonblicket för äl då.

Ska oxå testa på torsdag! Då är det troligen tidigaste chansen för att testa efter äl. Ca 12 dagar efter.

• TB1
    Sajocawa skrev 2015-12-29 07:19:01 följande:

Jag är också kvar, min ägglossning var en hel vecka sen den här månaden så jag har BIM 1/1..

Har du testat än? :)

Läskigt! Ska du ta testa tidigt test?

Nej jag vågar inte! Tog ett testa tidigt på BIM-3 som var negativt. Väntar tills imorgon och testa :) så himla nervös!

Kram!
  • Ejoma

Jaha , min mens verkar ha gjort uppehåll då jag bara fick en liten blödning i förrgår kväll. Imorse när jag vakna var det ingenting och inte kommit något sen dess?

• Sajocawa
    TB1 skrev 2015-12-29 11:12:35 följande:
    Läskigt! Ska du ta testa tidigt test?

Nej jag vågar inte! Tog ett testa tidigt på BIM-3 som var negativt. Väntar tills imorgon och testa :) så himla nervös!

Kram!
    Ja sist plussade jag på äl+9, som nu är imorgon så ska testa då och hoppas att det syns nåt!

Håller tummarna för dig!
  • Elih

Idag kom mensen igång! Nu siktar jag på att det går vägen på 2a försöket! Grattis till alla plus och lycka till och vissa ser jag nog i nästa tråd :)

• TB1
    Sajocawa skrev 2015-12-29 12:02:20 följande:

Ja sist plussade jag på äl+9, som nu är imorgon så ska testa då och hoppas att det syns nåt!

Håller tummarna för dig!

Vad roligt! Håller tummarna för dig imorgon!

Jag vågar knapp hoppas, försök +26(?) och aldrig plussat. Just nu springer jag på toa en gång i halvtimmen för att se om mensen har kommit. Buuu hoppas verkligen!
  • Symetrical
    Ejoma skrev 2015-12-29 11:52:59 följande:

Jaha , min mens verkar ha gjort uppehåll då jag bara fick en liten blödning i förrgår kväll. Imorse när jag vakna var det ingenting och inte kommit något sen dess?

En nidis kanske..? När hade du äl? Och när är bim? Håller tummarna för dig.
  • lilla gumman 85
    Sajocawa skrev 2015-12-28 20:49:28 följande:

Nu är alla mina gravsymptom också som bortblåsta (och ja jag vet att det inte är riktiga gravsymptom ännu men ändååååå!!), känner mig helt ogravid och känns som noll chans att jag kommer plussa den här månaden. Så knäppt när jag kände mig sååå gravid för bara någon dag sen.. :(

Konstigt detta! :-/ Från den ena dagen till den andra liksom..

Idag känner jag en aning av molvärk igen. kanske tagit sig ändå.. Jag testar på torsdag igen. Igår kväll va jag så säker på att jag inte är gravid att jag tänkte att det bara är slöseri med pengar att gå å köpa test hela tiden.. Men nu känner jag att jag måste nog testa ändå.

• My102
    Beebii skrev 2015-12-29 10:07:25 följande:

My102 samma för mig här med äl stickorna, inget starkt utslag men tänker att det ju kan komma mitt på dagen eller kvällen och att jag som bara testar en gång om dagen missar själva ögonblicket för äl då.

Ska oxå testa på torsdag! Då är det troligen tidigaste chansen för att testa efter äl. Ca 12 dagar efter.

Jag har en difus mensvärk sporadiskt, just nu känns mensen som låångt borta. Är allmänt vääldigt känslig, brukar inte vara såhär känslig..är nog rätt tuff annars :P. Men jag gråter för minsta lilla (har ett ansträngande jobb psykiskt) har mått väldigt illa idag..vet inte om det beror på att mitt jobb är tufft eller något annat. Kanske är det mens humör/mående på ingång.

känner du av någonting?
  • Min tur

Rullar mina tummar... Mensen är 11 dagar sen. Humöret åker berochdalbana, svullen i kroppen, pinkar 10-15 gånger per dag, gasig, bajsar 2-3 gånger om dagen, vrålhungrig ena sekunden och propomätt andra, sug i magen precis som vid magkatarr och en hemorrojd har oinbjuden blossat upp. Och inget jävla plus på stickan ännu. Ge mig världens jävla mens nu eller ett plus, detta är tortyr!!!