• pannkakan87

BIM-DECEMBER

Vi som hoppas på den bästa julklappen som finns - ett i december!Plus

Häng på och peppa varandra, analysera och diskutera så håller vi tummarna för många fina plus i december och en massa augustibebisar!! Baby
  • Svar på tråden BIM-DECEMBER
  • pärlsnäcka

Vad är nidblödning? När kan det komma och hur ser det ut typ? ;)

Anledningen till att jag frågar är att min mens verkar ha kommit men hoppas fortfarande på en graviditet ;) mensen är liten och förra gången kom stor blödning redan dag 2

• Ejoma
    Symetrical skrev 2015-12-29 13:04:33 följande:

En nidis kanske..? När hade du äl? Och när är bim? Håller tummarna för dig.

Hade ÄL den 12e enligt kalendern och bim 26/27e. Ska ta ett test imorgon. Dock på eftermiddagen men de lär ju inte spela någon roll nu?
  • Veli9090
    TB1 skrev 2015-12-29 07:09:55 följande:
    Jag har BIM idag :) dock har jag försökt så himla länge så har inga mega förhoppningarna, men tron finns där varje månad :)

Har du testat idag? Jobbigt att inte veta om det är innan/efter nyår för din del :(
    Vi har också försökt ett tag, hoppas så mycket! Ja det är lite jobbigt, men jag försöker att ha humöret uppe och tänka att den som väntar på något gott... :)

Hur mår du? Jag har inte testat idag, ska testa i morgon! När ska du testa?
  • Ejoma
    Symetrical skrev 2015-12-29 13:04:33 följande:

En nidis kanske..? När hade du äl? Och när är bim? Håller tummarna för dig.

Nu är jag helt ute och cyklar, den 14/15e hade jag äl. Och då bim söndags/måndags
  • TB1
    Veli9090 skrev 2015-12-29 22:09:02 följande:

Vi har också försökt ett tag, hoppas så mycket! Ja det är lite jobbigt, men jag försöker att ha humöret uppe och tänka att den som väntar på något gott... :)

Hur mår du? Jag har inte testat idag, ska testa i morgon! När ska du testa?

Jaa det är jätteviktigt att vara positiv. Men det är så enkelt att låsa sig vid sitt mål och bli så himla ledsen och besviken varje månad.

Jag testade faktiskt när jag kom hem från jobbet, men urinet var som vatten och inte alls koncentrerat. Testet visade blankt negativt.

Jag ska testa imorgon bitti med morgon urinet. Skriv när du har testat! Jag håller alla tummar och tår för dig :)
  • Veli9090
    TB1 skrev 2015-12-29 22:55:26 följande:
    Jaa det är jätteviktigt att vara positiv. Men det är så enkelt att låsa sig vid sitt mål och bli så himla ledsen och besviken varje månad.

Jag testade faktiskt när jag kom hem från jobbet, men urinet var som vatten och inte alls koncentrerat. Testet visade blankt negativt.

Jag ska testa imorgon bitti med morgon urinet. Skriv när du har testat! Jag håller alla tummar och tår för dig :)
    Absolut! Skriver så fort jag testat i morgon, du också :) godnatt!
  • Symetrical
    Ejoma skrev 2015-12-29 22:11:16 följande:

Nu är jag helt ute och cyklar, den 14/15e hade jag äl. Och då bim söndags/måndags

Spännande! Drick inte så mycket under dagen då, så lär du säkert få ett trovärdigt svar på gravtestet i eftermiddag.
  • eid

Min mens kom igår, går vidare till januari! Lycka till alla!

• Veli9090

Herregud! Fick detta på mitt test idag? Kan det vara sant? Tog tre stycken likadana på raken... :)

• Längtan efter nr 4
    Veli9090 skrev 2015-12-30 09:53:55 följande:

Herregud! Fick detta på mitt test idag? Kan det vara sant? Tog tre stycken likadana på raken... :)

Grattis