• pannkakan87

BIM-DECEMBER

Vi som hoppas på den bästa julklappen som finns - ett i december!Plus

Häng på och peppa varandra, analysera och diskutera så håller vi tummarna för många fina plus i december och en massa augustibebisar!! Baby
  • Svar på tråden BIM-DECEMBER
  • lilla gumman 85
    Veli9090 skrev 2015-12-30 09:53:55 följande:

Herregud! Fick detta på mitt test idag? Kan det vara sant? Tog tre stycken likadana på raken... :)

GRATTIS!!!!!

• Gylleneprinsessa

Jag fick tyvärr mens igår, typ tre dagar tidigare än vanligt (26-dagarscykel istället för min vanliga 29-dagarscykel). Vad kan det bero på att mensen kommer tidigare?

Jag hoppar över till BIM-januaritråden och hoppas på bättre lycka nästa månad.

Grattis till alla som plussat!

• Angel in sight

Här kom mens :( idag på bim så då vet man i alla fall.

Lycka till alla som är kvar och grattis till de som blivit gravida :)

• lilla gumman 85

Blir inte klok.. Inga symtom på graviditet igen, ingen mens på väg, troligtvis BIM+4, Sista mens hade jag 26 november, så enligt beräkning (om jag skulle vara gravid) 4+3, hade en massa molvärk under hela julhelgen.. Kanske min kropp hoppade över en mens och att det var ÄL under julhelgen som jag kände. Om så är fallet har jag nog BIM runt den 7/1. :-/ 

Köpte ett test igår i alla fall, ska till min kille idag och har packat ner testet ifall jag känner för att testa imorgon bitti.  

På ett sätt vill jag inte längre att jag ska vara gravid för två av mina kollegor som har försökt i 10 års tid (den ena har precis gjort sitt allra sista IVF-försök) har precis fått missfall båda två.. Och jag är så ledsen för deras skull. Skulle kännas orättvist om jag blev oplanerat gravid.

• Beebii
    My102 skrev 2015-12-29 13:34:52 följande:

Jag har en difus mensvärk sporadiskt, just nu känns mensen som låångt borta. Är allmänt vääldigt känslig, brukar inte vara såhär känslig..är nog rätt tuff annars :P. Men jag gråter för minsta lilla (har ett ansträngande jobb psykiskt) har mått väldigt illa idag..vet inte om det beror på att mitt jobb är tufft eller något annat. Kanske är det mens humör/mående på ingång.

känner du av någonting?

Ja jag känner av massor men som kan vara samma som mens på g. Vissa dagar är jag helt säker på graviditet och andra så är jag säker på att det är mensen som kommer.

Har haft nacken och huvudvärk i snart en veckas tid. Molvärk i äggstockarna, trötthet, iriterad, väldigt svullen i magen redan på morgonen är ovanligt för mig. Väldiga flytningar och tappen är hård och stängd! hoppet finns..en dag till test...
  • Symetrical

Herregud! Fick detta på mitt test idag? Kan det vara sant? Tog tre stycken likadana på raken... :)

Solklart plus! Stort grattis!
  • pannkakan87

Grattis!! :D
  • Ejoma
    Symetrical skrev 2015-12-30 08:04:49 följande:

Spännande! Drick inte så mycket under dagen då, så lär du säkert få ett trovärdigt svar på gravtestet i eftermiddag.

Ja vi får se om jag hinner ta idag, fyll fart med fika och leka värd här hemma. Kanake blir imorgon bitti istället. Men uppdaterar så fort jag vet :)
  • Symetrical
    Ejoma skrev 2015-12-30 16:57:57 följande:

Ja vi får se om jag hinner ta idag, fyll fart med fika och leka värd här hemma. Kanake blir imorgon bitti istället. Men uppdaterar så fort jag vet :)

Spännande!!!!
  • Beebii

Stort grattis veli9090!