• pannkakan87

BIM-DECEMBER

Vi som hoppas på den bästa julklappen som finns - ett i december!Plus

Häng på och peppa varandra, analysera och diskutera så håller vi tummarna för många fina plus i december och en massa augustibebisar!! Baby
  • Svar på tråden BIM-DECEMBER
  • pannkakan87
    Ejoma skrev 2015-12-29 22:11:16 följande:
    Nu är jag helt ute och cyklar, den 14/15e hade jag äl. Och då bim söndags/måndags
    Det hade jag med och plussade i söndags :) Håller tummarna för dej!
  • My102

Hopp, mensen kom idag! :( så besviken! Trodde verkligen att det var vår månad! Mensen kom 5 dagar sent..jag har skit svårt att lista ut mysteriet med min menscykel..är aldrig det samma! :(

Nu skålar jag i cider! Och försöker se positivt

Grattis till alla plus, till er andra. Syns i januari tråden och hoppas det blir vår tur!

• Symetrical
    Ejoma skrev 2015-12-30 19:32:24 följande:

Det var ett plus som lurade bakom den knasiga mensen :D

Visste väl det! Stort grattis!
  • pärlsnäcka

Grattis! :) :) :)

Vadå knasig mens? Jag trodde min hade kommit men det blöder aldrig på ordentligt liksom.. har haft små brun/röda flytningar i 3 dagar. Antingen är det väl ett förstadie till en kraftig blödning eller nidblödning som vissa gravida får vid BIM?

Någon annan som kan de här med nidblödningar? :)
  • pannkakan87

Åå vad kul! Grattis! :D har du samma bf som mig då? 5 september? :)
  • Ejoma
    pannkakan87 skrev 2015-12-30 21:01:13 följande:

Åå vad kul! Grattis! :D har du samma bf som mig då? 5 september? :)

Ja jag borde hamna där på 4-5e september :D
  • Ejoma
    pärlsnäcka skrev 2015-12-30 20:51:48 följande:

Grattis! :) :) :)

Vadå knasig mens? Jag trodde min hade kommit men det blöder aldrig på ordentligt liksom.. har haft små brun/röda flytningar i 3 dagar. Antingen är det väl ett förstadie till en kraftig blödning eller nidblödning som vissa gravida får vid BIM?

Någon annan som kan de här med nidblödningar? :)

Det kom lite grann i söndagskväll sen när jag vakna måndag morgon så var det inge mer. Och ingenting den dess så var tvungen att testa idag :)
  • Beebii

Blir så glad åt alla er som fått plus!

Idag fick jag lite rosa på pappret en gång när jag torkade.... :-/ blir lite sned då det kansle är mensen på g? Dock är det ca 5dagar kvar till mens...

Har haft väldigt ont, molande i tjejmagen samt lätt illamående då och då på dagarna. .. blä. .. jaja imorgon testar jag frågan är då om jag ska ta det digitala eller en enkel sticka och spara den digitala till bim dagen?

• pannkakan87
    Ejoma skrev 2015-12-30 21:03:07 följande:
    Ja jag borde hamna där på 4-5e september :D
    Vad roligt Solig hoppa in i september-tråden om du har lust så kan vi följas åt. :) Har du några symptom?