BIM-DECEMBER
Vi som hoppas på den bästa julklappen som finns - ett i december!Häng på och peppa varandra, analysera och diskutera så håller vi tummarna för många fina plus i december och en massa augustibebisar!!
Hopp, mensen kom idag! :( så besviken! Trodde verkligen att det var vår månad! Mensen kom 5 dagar sent..jag har skit svårt att lista ut mysteriet med min menscykel..är aldrig det samma! :(
Nu skålar jag i cider! Och försöker se positivt
Grattis till alla plus, till er andra. Syns i januari tråden och hoppas det blir vår tur!
Det var ett plus som lurade bakom den knasiga mensen :D
Åå vad kul! Grattis! :D har du samma bf som mig då? 5 september? :)
Grattis! :) :) :)
Vadå knasig mens? Jag trodde min hade kommit men det blöder aldrig på ordentligt liksom.. har haft små brun/röda flytningar i 3 dagar. Antingen är det väl ett förstadie till en kraftig blödning eller nidblödning som vissa gravida får vid BIM?
Någon annan som kan de här med nidblödningar? :)
Blir så glad åt alla er som fått plus!
Idag fick jag lite rosa på pappret en gång när jag torkade.... :-/ blir lite sned då det kansle är mensen på g? Dock är det ca 5dagar kvar till mens...
Har haft väldigt ont, molande i tjejmagen samt lätt illamående då och då på dagarna. .. blä. .. jaja imorgon testar jag frågan är då om jag ska ta det digitala eller en enkel sticka och spara den digitala till bim dagen?