• Ramiz

Positiva junibebisar 2016

Här stöttar vi varandra i vår graviditet :)

Ingen fråga/ ämne är för dum för att ställas.

Vänligen håll god ton mellan oss, för bakom varje nick finns det en människa med känslor precis som dig själv :) Tänk ordentligt innan du svarar, uppfattas det som stötande- avstå från att svara :)

Kärlek & Respekt! <3

• Svar på tråden Positiva junibebisar 2016
  • Äppeljuicen
    UK Jennie skrev 2015-11-06 16:19:10 följande:

Asch, hur manga ganger har man inte satt killar klia sig i skrevet? Nan gang kan det val vara var tur

Sant! Fast på det hela så kliar troslappen på mina gravidtrosor så blir en hel del pillande vid linningen. :')
  • gruvan
    Pyretsmamma82 skrev 2015-11-07 04:10:29 följande:

Hej! Här hoppar jag in. Verkar mycket trevligare!

Väntar mitt första barn, är 33 och min sambo är 36.

Har mått väldigt illa och varit orkeslös. Hoppas på att det vänder snart. Är i v 10, 9+2. Sover dåligt, vilket kanske märks eftersom jag skriver detta kl 04:10 ;).

Trevligt men en vänlig grupp!

Välkommen! Då är vi på samma dag. :)
  • Tiana

Fy vad ledsen jag blev i natt när jag drömde att jag fick värsta störtblödningen! Tog ett bra tag att inse att det bara var en dröm. Hoppas verkligen att dessa drömmar släpper efter inskrivning och tidigt ul på onsdag.

• Äppeljuicen
    Tiana skrev 2015-11-07 09:48:15 följande:

Fy vad ledsen jag blev i natt när jag drömde att jag fick värsta störtblödningen! Tog ett bra tag att inse att det bara var en dröm. Hoppas verkligen att dessa drömmar släpper efter inskrivning och tidigt ul på onsdag.

Åh gud, har själv haft mardrömmar i början där jag vaknade och inte kunde sluta gråta. Tycker att drömmarna sol gravid känns mycket verkligare. Hoppas du drömmer om bebis istället hädanefter. :)
  • JagHarKatla
    Gweny skrev 2015-11-06 23:52:24 följande:

Välkommen! Riktig sladdis då.

Har själv en 8 & 11åring hemma. Blir lite att börja om!

Tack så mycket! :)

Det blir det verkligen. Det känns som att jag glömt allt sen sonen va liten! :)

Det blir det ju för dig oxå. :) Tycker dina barn att det är kul med syskon på väg?
  • Loujo

Hej! Hoppar också in här :)

Är inte så aktiv själv med skrivandet men tycker ändå att det är så kul att följa dessa trådar. Både jag och min sambo är 25 år och vi väntar första barnet. Enl. bm som räknar på sista mens så är jag nu i v. 10 (9+4), jag själv är ganska säker på när jag hade äl och tror att jag är i v.9 (8+4). Mår väldigt bra förutom extrem trötthet, lider med er som är så illamående :(

Vi har varit på både hälsosamtal och inskrivning. Där jag bor får alla göra kub så redan den 23/11 får vi vårt första ul genom det, då ser vi ju också vilken vecka vi är i. Så otroligt spännande, längtar efter att få se vårt lilla hjärtegryn!

Hoppas detta förblir en varm och trevlig tråd, då kanske jag blir lite mer aktiv :) Kram och grattis alla <3

• Mapo

Hej! Väntar barn nr 4. Har två döttrar 10 och 9 år samt en son på 6. Ny livspartner som är tio år yngre ???? sedan 3 år tillbaka.

• Ramiz

Vad kul att se så många här inne :)

Är det fler som inte kan somna på kvällarna? Jag ligger vaken fram till 4-5 innan jag ens kan somna... Sen sover jag till 10-11... Men ändå har jag lika svårt å sova på kvällarna... Detta är riktigt frustrerande...

Svar på tråden Positiva junibebisar 2016