DevilsDaughter skrev 2016-07-02 22:08:30 följande:
Deni: a 3v från befruktning= en vecka över BIM om man har en lutealfas på 14 dagar.
Mammaresan: jag är alltid helt torr som ickegravid veckan innan mensen ska komma. Dett har alltid varit så utan undantag så om jag nu skulle få rikliga flytningar innan BIM så hade jag verkligen trott på graviditet. Men sådant är ju så olia från person till person.
Mina bröst är jätteömma nu, har varit det hela dan. Men det har hänt förut på sista tiden inna BIM, därför tolkar jag inte så mycket i det. Men när det värker till ordentligt så kan man ju inte låta bli att reflektera ;)
Okej ja men då har du ju en riktlinje, det är skönt! Här kan det ju uppenbarligen "flyta på" hur mycket det vill och det betyder ju inte ett skvatt.
Haha! Ömma bröstvårtor har jag också haft någon enstaka menscykel men det var länge sedan nu. Men ja jag vet ju att det kan vara ett symtom tiden runt och efter ägglossningen. Om jag inte missminner mig dock brukar det vara borta kring BIM här men nä jag minns inte riktigt hur det varit de andra cyklerna med bröstvårtorna och ömhet då det varit så pass sporadiskt det skett. Väldigt random! Jag menar som icke-gravid då.