• Svar på tråden Bim Juli 2016
  • DevilsDaughter

Jag funderar på att börja smörja mig med progesteronkräm för att försöka förlänga min lutealfas. Men jag undrar hur mycket det förhöjer chanserna att bli gravid. Ganska skönt nu att inte behöva vänta så länge på mensen.
    Som nu ÄL+7 så känner jag jättestarkt att jag inte har blivit gravid, visst kan jag ha fel men antagligen inte. Hade jag då smörjt mig med progesteronkräm och dragit ut ytterligare på mensen, hade det kunnat göra mig gravid är ju frågan? 

• Cfmilla
    Anonym (EL) skrev 2016-07-03 11:28:47 följande:

Har också BIM 7/7. Kände molvärk imorse men sen gick det över. Den eviga väntan.

Jag har rätt mycket nu, spänner bak i ryggen och ner i ljumskarna. Tror jag känner igen det från sist jag var gravid (slutade i mf) men vågar inte alls hoppas. Det vore för bra för att vara sant! Nästan så jag tror att mensen är på g
  • Deni81

Känner inget idag alls, känner mig ledsen och har ångest bara... ÄL +7/8. Jävla skit också. Hade ont i magen men det visade sig vara att jag var superdålig i magen

• Cfmilla
    DevilsDaughter skrev 2016-07-03 11:42:49 följande:

cfmilla: Håller tummarna!

Tack det samma!
  • DevilsDaughter

Deni: Så kände jag igår.. Kände mig riktigt nere. Kändes bättre bortåt eftermiddagen och idag känns det helt ok trots att jag känner mig ganska säker på att det inte blivit ngt denna månaden. Försök tänka att det går upp och ner och snart kommer det vända och du mår bättre. Tänk också att man inte behöver känna något för att det ska vara något. Äl+7-8 är väldigt tidigt också. Jag har massa PMStecken och är helt säker på att kroppen förbereder för mens, hade mycket hellre känt ingenting.

• finder

Kan säga att jag aldrig fått starkare än kontrollstrecket med testlagrets och ändå fått 2 barn
  • Anonym (EL)
    Deni81 skrev 2016-07-03 11:46:07 följande:

Känner inget idag alls, känner mig ledsen och har ångest bara... ÄL +7/8. Jävla skit också. Hade ont i magen men det visade sig vara att jag var superdålig i magen

Är på ÄL + 9 och känner inte heller något. Men det gjorde jag inte vid den här tiden med dottern heller tror jag inte? Inte helt ovanligt att man är utan symptom sådär tidigt
  • Anonym (EL)
    Cfmilla skrev 2016-07-03 11:41:20 följande:

Jag har rätt mycket nu, spänner bak i ryggen och ner i ljumskarna. Tror jag känner igen det från sist jag var gravid (slutade i mf) men vågar inte alls hoppas. Det vore för bra för att vara sant! Nästan så jag tror att mensen är på g

Ja här känner jag ingenting längre. Verkar som det kommer och går. Mest på morgonen och kvällen. Så jag har ingen aning alls. Lite 50/50.
Svar på tråden Bim Juli 2016