• Clefairy

BIM november 2016

Hejhej! Jag är ny som medlem här på familjeliv, men har följt tråden för BIM oktober på avstånd. Idag kom min mens, nästan en vecka försenad, så nästa BIM blir november! Är taggad på att försöka igen, trots att min sambo för tillfället bor i en annan stad så att det blir lite klurigt att pricka rätt. Men man gör så gott man kan!

Eftersom min mens var så himla sen vet jag inte riktigt vilket datum min nästa BIM är, från att alltid bruka ha en 28-dagarscykel hade jag denna månad 34 dagar. Men kring 8 november kanske jag kan hoppas att mensen inte dyker upp!

Nån som vill hänga på och diskutera symtom, förhoppningar, tester, temperaturer och allt möjligt annat? <3

BIM-lista:

Clefairy: 8/11, tredje försöket, första barnet

• Svar på tråden BIM november 2016
  • Aspargus

Är lite fundersam. Jag fick mens dagen efter vad jag tror var bim (kan ha varit bim också). Mensen var dock bara tre dagar (brukar vara minst fyra) och jag är extremt trött, svider i ögonen och magen är svullen (brukar vara platt under mens). Bör jag ta ett test ändå? Testade fem dagar innan mensen kom och det var negativt, sen bestämde jag mig att vänta till mensen var lite sen innan jag testar igen och eftersom den kom testade jag aldrig. Vill inte testa och få negativt, så himla tråkigt. Och symptomen känns ju som om de kan bero på annat. Mensen var dessutom riklig när den väl var så det kan väl knappast vara möjligt. Hur hade ni gjort?

• bluebird6
    Aspargus skrev 2016-11-25 09:35:28 följande:

Vad tråkigt! Ska verkligen hålla tummarna i december! Nu är det ju din tur faktiskt.

Tack får hoppas på det....
  • BeccaBus
    TheKlister1990 skrev 2016-11-24 22:28:57 följande:
    Hahaha xD ja men det är som du säger mest för å mysa! Ja men absolut vi ger nu en portion på kvällen sen en halv om han vaknar och inte vill somna om på natten :) kan ju vara så att hon sedan inte tycker det är lönt att vakna när man inte får snutta tutte!
    Okej ja, jag ska testa detta:) testat idag?
  • TheKlister1990
    BeccaBus skrev 2016-11-25 12:24:31 följande:

Inte än väntar på posten xD har spart morgonurin har minsta kissblåsan...
  • Honlar

En liten uppdatering. Postade tidigare en bild på mkt svagt streck på CB vanligt test. Har nu testat positivt. Såhär:

BIM -3 Lloyds apotek testa tidigt: blankt

BIM Lloyds testa tidigt anar en skugga

BIM +1 CB digital negativ, slängde in min sista sticka från testlagret på samma urin och såg ett svagt svagt streck

BIM +2 Det svaga svaga priset jag postade tidigare på CB vanlig, negativ CB digital, sprang till Apoteket och köpte deras test som visade relativt tydligt plus

BIM + 3 Tydligare plus men ändå inte jättestarkt på CB vanlig

BIM + 4 CB digital positiv

Nu ska jag förhoppningsvis sluta testa. Man blir hu galen när man anar nåt svagt men inte kan vänta några dagar, vet inte hur många hundra jag lagt på test. Knäppt. Förra gången plussade jag tydligt och tidigt så trodde inte det skulle bli nåt nu men det verkar ser ha blivit. Så ge inte upp hoppet om du testar negativt även efter BIM!

• Honlar

En liten uppdatering. Postade tidigare en bild på mkt svagt streck på CB vanligt test. Har nu testat positivt. Såhär:

BIM -3 Lloyds apotek testa tidigt: blankt

BIM Lloyds testa tidigt anar en skugga

BIM +1 CB digital negativ, slängde in min sista sticka från testlagret på samma urin och såg ett svagt svagt streck

BIM +2 Det svaga svaga priset jag postade tidigare på CB vanlig, negativ CB digital, sprang till Apoteket och köpte deras test som visade relativt tydligt plus

BIM + 3 Tydligare plus men ändå inte jättestarkt på CB vanlig

BIM + 4 CB digital positiv

Nu ska jag förhoppningsvis sluta testa. Man blir hu galen när man anar nåt svagt men inte kan vänta några dagar, vet inte hur många hundra jag lagt på test. Knäppt. Förra gången plussade jag tydligt och tidigt så trodde inte det skulle bli nåt nu men det verkar ser ha blivit. Så ge inte upp hoppet om du testar negativt även efter BIM!

• TheKlister1990
    BeccaBus skrev 2016-11-25 12:24:31 följande:

Det är positivt supersvagt :D
Svar på tråden BIM november 2016