• Clefairy

BIM november 2016

Hejhej! Jag är ny som medlem här på familjeliv, men har följt tråden för BIM oktober på avstånd. Idag kom min mens, nästan en vecka försenad, så nästa BIM blir november! Är taggad på att försöka igen, trots att min sambo för tillfället bor i en annan stad så att det blir lite klurigt att pricka rätt. Men man gör så gott man kan!

Eftersom min mens var så himla sen vet jag inte riktigt vilket datum min nästa BIM är, från att alltid bruka ha en 28-dagarscykel hade jag denna månad 34 dagar. Men kring 8 november kanske jag kan hoppas att mensen inte dyker upp!

Nån som vill hänga på och diskutera symtom, förhoppningar, tester, temperaturer och allt möjligt annat? <3

BIM-lista:

Clefairy: 8/11, tredje försöket, första barnet

• Svar på tråden BIM november 2016
  • kvinna29årskåne

Har bim förhoppningsvis runt den 30 november. Har dem senaste dagarna fått plötsligt rejält ont i magen och sedan har det försvunnit igen strax efteråt. Frågan är om det har varit ägget som fäster eller om det är något annat? Hoppas så på ett plus denna månaden

• niiskuneiti
    kvinna29årskåne skrev 2016-11-25 13:48:47 följande:

Har bim förhoppningsvis runt den 30 november. Har dem senaste dagarna fått plötsligt rejält ont i magen och sedan har det försvunnit igen strax efteråt. Frågan är om det har varit ägget som fäster eller om det är något annat? Hoppas så på ett plus denna månaden

Vi får hålla tummarna för varandra, jag har också BIM runt den 30 november :) När tänkte du ta och testa första gången, väntar du till onsdag?
  • Lady K

Haha, herregud! Jag har precis plussat! Bara tre test behövdes för att jag skulle fatta...haha. Så mina symptom med näsblod, trötthet på kvällarna och lite ömma bröst var visst gravsymptom. Och den pyttelilla blödningen för en vecka sedan uppenbarligen en nidis. Gud, såååå glad nu, längtar tills mannen kommer hem från jobbet så jag får berätta!

• November83
    Lady K skrev 2016-11-25 16:30:03 följande:

Haha, herregud! Jag har precis plussat! Bara tre test behövdes för att jag skulle fatta...haha. Så mina symptom med näsblod, trötthet på kvällarna och lite ömma bröst var visst gravsymptom. Och den pyttelilla blödningen för en vecka sedan uppenbarligen en nidis. Gud, såååå glad nu, längtar tills mannen kommer hem från jobbet så jag får berätta!

Stort grattis!!!!!
  • November83

Grattis till alla plus!

Själv är jag på dag 32. Super konstig känsla. Öm å spänd i buken. Inte som mensvärk men det känns som det fast utan smärta. Ilar molar och spänner.Gör inte ont men obehagligt. Illamående till å från. Svårt att sova trots trött. Känts så här sedan i onsdags. Trodde på mens i tisdags dag 28 men nope. Känns som det rinner till hela tiden men nope.

Test negativt i onsdags kväll. Ska testa på söndag om det inte kommer innan dess

• Lady K
    November83 skrev 2016-11-25 16:42:39 följande:

Stort grattis!!!!!

Tusen tack! Håller tummarna för dig!
  • Emlin
    Lady K skrev 2016-11-25 16:30:03 följande:

Men åååhhh!!! Va kul! Visst va det ert fjärde försök på första?
  • Lady K
    Emlin skrev 2016-11-25 17:14:33 följande:

Men åååhhh!!! Va kul! Visst va det ert fjärde försök på första?

Tack snälla! Ja precis, fjärde försöket med första barnet. Känns helt overkligt! Bara hoppas att allt vill gå vägen nu också. Hur går det för dig?
  • Emlin
    Lady K skrev 2016-11-25 17:30:22 följande:
    Tack snälla! Ja precis, fjärde försöket med första barnet. Känns helt overkligt! Bara hoppas att allt vill gå vägen nu också. Hur går det för dig?
    Ja hoppas hoppas! Jag har BIM på tisdag. Har testat men negativt. Jag hoppas sååå att det har blivit nåt denna gång!
  • Lady K
    Emlin skrev 2016-11-25 17:34:40 följande:

Ja hoppas hoppas! Jag har BIM på tisdag. Har testat men negativt. Jag hoppas sååå att det har blivit nåt denna gång!

Håller tummarna allt jag kan för dig!
Svar på tråden BIM november 2016