• Clefairy

BIM november 2016

Hejhej! Jag är ny som medlem här på familjeliv, men har följt tråden för BIM oktober på avstånd. Idag kom min mens, nästan en vecka försenad, så nästa BIM blir november! Är taggad på att försöka igen, trots att min sambo för tillfället bor i en annan stad så att det blir lite klurigt att pricka rätt. Men man gör så gott man kan!

Eftersom min mens var så himla sen vet jag inte riktigt vilket datum min nästa BIM är, från att alltid bruka ha en 28-dagarscykel hade jag denna månad 34 dagar. Men kring 8 november kanske jag kan hoppas att mensen inte dyker upp!

Nån som vill hänga på och diskutera symtom, förhoppningar, tester, temperaturer och allt möjligt annat? <3

BIM-lista:

Clefairy: 8/11, tredje försöket, första barnet

• Svar på tråden BIM november 2016
  • BeccaBus
    TheKlister1990 skrev 2016-11-25 13:20:07 följande:
    Det är positivt supersvagt :D
    Men Gud GRATTIS!! :):):)
  • TheKlister1990
    BeccaBus skrev 2016-11-25 18:27:37 följande:

Men Gud GRATTIS!! :):):)

Tack snälla :D helt sjukt!

Åh hoppas du får igång äl snart å får plus snabbt det är ju en sån underbar känsla <3
  • BeccaBus
    TheKlister1990 skrev 2016-11-25 19:13:51 följande:
    Tack snälla :D helt sjukt!

Åh hoppas du får igång äl snart å får plus snabbt det är ju en sån underbar känsla <3
    Åh vad jag saknar den känslan! Över ett år sedan sist. Grattis igen, jätteglad för din skull!! Lycka till!
  • Emlin

Jahapp, tänkte att jag skulle testa att känna på livmodertappen, har inte utforskat det förut. Visade sig att mensen är på gång... fan va värdelöst...

• justsweet
    Emlin skrev 2016-11-25 21:52:59 följande:

Jahapp, tänkte att jag skulle testa att känna på livmodertappen, har inte utforskat det förut. Visade sig att mensen är på gång... fan va värdelöst...

Hur vet man det? Har aldrig testat det. Vet inte hur man gör haha..
  • TheKlister1990
    BeccaBus skrev 2016-11-25 20:39:47 följande:

Åh vad jag saknar den känslan! Över ett år sedan sist. Grattis igen, jätteglad för din skull!! Lycka till!

Tack snälla <3<3<3
  • eelinh

Jag behöver hjälp!

Jag är på dag 29 i cykeln, Äl +12, får alltid mens mellan dag 28-29 men ingen mens ännu.

Fick ett svagt positivt gravtest med clearblue early för två dagar sedan, det var ett tydligt streck och blått.

Men jag testade med gravkollens tester igår och idag och de är tok blanka :(

Var det ett spökstreck?

• eelinh
    eelinh skrev 2016-11-26 11:22:24 följande:

Jag behöver hjälp!

Jag är på dag 29 i cykeln, Äl +12, får alltid mens mellan dag 28-29 men ingen mens ännu.

Fick ett svagt positivt gravtest med clearblue early för två dagar sedan, det var ett tydligt streck och blått.

Men jag testade med gravkollens tester igår och idag och de är tok blanka :(

Var det ett spökstreck?

Vilken dålig kvalité det blir på bilderna ???? Kan säga att det syns mkt tydligare i verkligheten
Svar på tråden BIM november 2016