• Clefairy

BIM november 2016

Hejhej! Jag är ny som medlem här på familjeliv, men har följt tråden för BIM oktober på avstånd. Idag kom min mens, nästan en vecka försenad, så nästa BIM blir november! Är taggad på att försöka igen, trots att min sambo för tillfället bor i en annan stad så att det blir lite klurigt att pricka rätt. Men man gör så gott man kan!

Eftersom min mens var så himla sen vet jag inte riktigt vilket datum min nästa BIM är, från att alltid bruka ha en 28-dagarscykel hade jag denna månad 34 dagar. Men kring 8 november kanske jag kan hoppas att mensen inte dyker upp!

Nån som vill hänga på och diskutera symtom, förhoppningar, tester, temperaturer och allt möjligt annat? <3

BIM-lista:

Clefairy: 8/11, tredje försöket, första barnet

• Svar på tråden BIM november 2016
  • Nova2014
    Heineken86 skrev 2016-10-24 17:28:24 följande:

Ja du... jag är helt lost känns det som. Jag har ingen aning om jag haft ägglossning redan eller om jag ska få snart. Har inte märkt av några tecken alls. Men vi sexar loss varannan eller var tredje dag och har gjort så sen evighets-mensen (11 dagar blödning) tog slut för snart 2 veckor sen.

Ja men samma här egentligen! Men gör som ni sexar loss och hoppas att det resulterar i plus :)
  • Persicca

Hejsan :) jag går med i denna tråd. BIM 6/11. Jag tror min ÄL var 23/11. Detta är första försöket, inga barn sedan tidigare. Jag har gjort 2 aborter tidigare.

Spännande det ska bli att få följa er andra också :)

• Anonym (Anonym)

Hakar på här! BIM om ca en vecka.. är första försöket till första barnet.

• MrsMS

Jag hoppar också in här...

Fick min mens idag så antar att bim är nån gång där i slutet av november. Nu i oktober var första försöket till ett syskon.. så det är bara att ta nya tag..

• November83

mens idag men faktiskt glad ! Haft 2 mf och det ändrade min cykel från 28 till 32 dagar och tror det gjorde det svårt att plussa då min äl skedde långt efter att de fertila flytningarna kom och idag kom mensen på dag 29 så hoppas det tar sig nu! går in på försök 11

• 3SD

Hej hopp!

Är på CD 12. ÄL troligen i slutet på veckan. Bim 14/11. Är det någon här som äter RR? Har ni fått några biverkningar av dessa? Jag tycker att det ger lite falska gravsymtom som extra flytningar och mer mensvärkliknade smärtor. Eller kanske bara är inbillning.

Kul att följa er iaf.

• Sunflower95

Ni som har haft ägglossning redan hur känns det? Några ovanliga känningar kanske?

För min del så har jag haft molande värk, några dagar efter ägglossningen, vilket jag inte haft tidigare.?  samt är på dålig humör, lätt irriterad och gråter över ingenting... haha kan det bara något eller inbillar jag mig..

• Jerreblomstra
    Sunflower95 skrev 2016-10-25 23:13:13 följande:

Ni som har haft ägglossning redan hur känns det? Några ovanliga känningar kanske?

För min del så har jag haft molande värk, några dagar efter ägglossningen, vilket jag inte haft tidigare.?  samt är på dålig humör, lätt irriterad och gråter över ingenting... haha kan det bara något eller inbillar jag mig..

Jag har haft olika sorters ägglossningar senaste månaderna. Ena månaden så har jag knappt känningar och Andra har jag som mensvärk fast inte lika mycket smärtor. Väldigt olika från människa till människa såklart men jag känner tydligt när jag ska ha äl. Brösten brukar ömma som bara den också! Jag hade ägglossning idag och denna gång hade jag inte ömma bröst men däremot magsmärtor som är nere vid ljumskarna/troskant/äggstock. Nu är det bara att invänta BIM om cirka 2 veckor! Vårt 10e försök nu och inga barn sen innan. Tar på krafterna detta!
Svar på tråden BIM november 2016