Maran73 skrev 2018-01-08 20:00:55 följande:
Hej!
Förstår att 3 månader måste kännas som 3 år i det här skedet.. Fy så surt!
Och ja det kunde de ju ha sagt så ni kunde fixa det medan ni väntade på donator..
Inte alls en dum fråga! Helt relevant. Helt ärligt så var anknytningen och kärleken till henne helt omedelbar och självklar, med sonen tog det liiite längre tid av någon anledning. Så, hon är lika mkt min som sonen är, det enda som är lite trist är det där med att leta efter sina egna drag i sitt barn, det fattas ju nu. Fått kommentarer att hon är lik både mig och sonen, och ÄD barn är faktiskt ofta lika sina mammor så man vet ju inte vad den där epigenetiken bidrar till, men.. Jaja.
Hallå igen:)
Jag hoppades du inte skulle ta illa upp av frågan. Ganska känsliga saker det här ju. Jag kan själv tänka mig att anknytningen kommer gå på en nanosekund, då vi ändå bär på barnet. Alltså det där med likhet...lyssnade på en podd i höstas, däer ett par gjort äd, och sen sa väldigt många bebisen då (pojken ), var lik mamman. Så det låter inte helt otroligt det du säger.
Japp, nu är sprutan tagen iaf, igår, så nu är det nedräkning till april...är irriterad på kliniken och även mejlat dom igår att de bör ta upp det mer med framtida patienter.