Maran73 skrev 2017-12-30 11:03:03 följande:
Tack! Ja vår koordinator hade visst koll ändå.
Nej inte så behagligt, men det börjar redan blekna.
Elsa är så GALET söt o helt underbar!!! <3 Skulle göra om förlossningen 100 ggr ifall det krävdes. Skrev förresten fel tidigare, det tog ca 18 timmar från första dosen läkemedel, från etablerade/kraftigare värkar tog det ca 12 timmar. Pappan mår bra, han är som född till sin nya roll! Lite trött och tagen också förstås men mår bra. Och stolt som en tupp!
När är det dags för er att åka till Polen på ett ungefär?? Var det slutet av januari?
Idag åker vi hem till katter och storebror, ska bli skönt! Elsa har gått ner ca 190 gram vilket är helt ok.
Gott Nytt År på er!!
Gott nytt år själva :) ! Gott å komma hem va ?? Fast jag tycker det skulle kännas läskigt att helt plötsligt sköta allt själv, men klart man inte kan bosätta sig på sjukhuset! Jag menar, hur ska man veta hur man ska göra med en liten kotte som bara ligger där:)
Bra att du säger att du skulle göra om det, jag är liiite förlossningsrädd...men förmodligen gör väl kroppen det den ska!
Vad roligt att din man känner så!
Japp, slutet av januari blir det, beräknat på min mens. Nu när det närmar sig känner jag lite tveksamhet....vet inte vad det beror på...säkert lite att det bara blir detta försöket och blir rädd det ska skita sig...hur ska jag kunna bli gravid liksom?? Känns som jag är full av gravidhormoner redan nu:)