Maran73 skrev 2018-02-24 11:46:25 följande:
Hallå allihopa! Hur är det med er? Och hur går det med bebisfabrikerna? Smurfen, börjar det dra ihop sig?
Här allt bra, förutom att Elsa fick en ganska kraftig reaktion på drick-vaccinet mot Rotavirus nu i veckan, med några kräkningar, diarré, lite feber och magbesvär. Men det är nästan borta nu och varade bara ett par dagar. Hellre det än att få magsjukan from hell liksom.. Annars växer hon så det knakar, minsta storlekarna urvuxna och har gått upp ca 1,2 kg från födelsevikt. Ler, gör små svarsljud och härmas, jag smågråter varje dag av lycka o kärlek när hon är så där oemotståndligt ljuvlig liksom. Två månader på onsdag! Går så fort.. <3
Hallå Maran:) kul å höra från dig!
Gott å höra det lilla knytet mår bra, även om biverkningarna lät mindre kul...det är så lustigt, jag tänkte på dig igår tror jag det var och tänkte" nu är Marans redan 2 månader"
Jodå, hade planer på att åka för äd nu förra veckan faktiskt, men vi kommer göra som sagt innan, april, möjligen maj, då mars inte alls funkar att åka i för mig. Dock lite funderingar kring donatorns ålder när hon donerade:(, kliniken har gett tre bud nu, att donatorn är antingen 29,30 eller 36, vilket irriterar mig såklart, och jag har naturligtvis legat på kliniken om svar, påstridig som jag är. Så får se.