Kåtisroinen skrev 2017-02-05 08:09:20 följande:
Hej :)
Jag är beräknad till 18/9 enligt preglife (23/9 enligt NC). Jag ska på mitt första VUL på onsdag, ska bli så spännande! Lite oroligt/nervös över att något ska vara fel, men hoppas av hela mitt hjärta <3
Är idag i v 8, 7+5 enligt BM och preglife, 7+2 enligt NC. Litar mer på NC då den känner till befruktningsdatumet. Kommer vara på 8+1 på onsdag o räknar med att jag kommer bli tillbakaflyttad ett par dagar då :)
Jag är 27, som min karl, fyller 28 i juni, gubben fyller i mars :) vi bor på landet utanför Karlskrona men just nu håller jag på med de sista kurserna i skolan så jag veckopendlar till Malmö :)
Men då ligger vi rätt nära i dagarna, så kul! :) Ja nu i efterhand önskade man att man hade haft nc så får man lite mer exakt än de andra apparna som beräknar enligt bm men det var ingen planerad graviditet direkt men ändå såå välkommet! Var er graviditet planerad? :)
Ja jag är också supernervös att något skulle vara fel, man vill ju så gärna att allt ska se bra ut. Och jag har haft lite konstiga krämpor, rosablandade flytningar o sånt och varit väldigt stressad så jag försöker dra ner på tempot. Har adhd så högt tempo är en del av min vardag haha.. Håller tummar och tår att lilla bebis mår bra! Och lycka till på onsdag till dig :)
Min sambo är 27, blir 28 i september. Vad kul att hitta en till Skåne bo så kan man följas åt. Är inte härifrån egentligen så känner inte extremt många här i Skåne. Vi bor också ute på landet i ett hus. Vad roligt! Vad är det du studerar för någonting? :)