• mariama

BF september 2017

Hej! Är lite tidigt ute men tråden fylls nog på efter hand :) Här tänkte jag att alla med BF i september 2017 kan samlas och följas åt.

Jag har själv BF alldeles i slutet av augusti men räknar med att säkert bli flyttad vid RUL och dessutom kommer säkert bebisen efter BF också, så därför räknar jag med en septemberbebis helt klart. Har ett barn på snart två år som nu förhoppningsvis ska bli storebror :)

Hoppas vi blir fler här och så kanske vi kan ordna en hemlig Facebookgrupp också sedan! :) Så kom och sällskapa mig här nu!

• Svar på tråden BF september 2017
  • SannamL

Såg nu på mitt förra inlägg att det inte går att använda emojis, blev bara en massa frågetecken ;p

• phantom
    SannamL skrev 2017-04-02 14:00:37 följande:

Hej alla som väntar höstbebisar ???? Nybörjare på det här med forum men tänkte jag skulle prova på, kul att få läsa om hur andra har det ???? Väntar första barnet, bf 19 sep men tror det kommer flyttas nån vecka efter ultraljudet som är 21 april, eftersom jag hade väldigt oregelbunden mens och lång cykel innan.. Någon annan som gjort ultraljud nyligt? Så spänd och förväntansfull inför det! ????

Har UL veckan innan dig.Baby
  • Mjölk
    SannamL skrev 2017-04-02 14:00:37 följande:

Hej alla som väntar höstbebisar ???? Nybörjare på det här med forum men tänkte jag skulle prova på, kul att få läsa om hur andra har det ???? Väntar första barnet, bf 19 sep men tror det kommer flyttas nån vecka efter ultraljudet som är 21 april, eftersom jag hade väldigt oregelbunden mens och lång cykel innan.. Någon annan som gjort ultraljud nyligt? Så spänd och förväntansfull inför det! ????

Hej o välkommen!

Spännande med första barnet!

Här är det andra barnet på g med bf 21:a september. Min son är nu 11. Den här gången skaffar jag barn med en vän. :)

Jag ska på ul igen den 11 april, ska bli så spännande! Tänkte kolla upp kön då också.
  • Måne09

Nån som känt bebis? Jag tror jag kände nått häromdagen... Men är inte säker! Är i v 16

• phantom
    Måne09 skrev 2017-04-10 19:25:58 följande:

Nån som känt bebis? Jag tror jag kände nått häromdagen... Men är inte säker! Är i v 16

Min har rena MMA tourneringen där inne. Sparkas och slåss hela tiden.
  • SannamL

Har inte känt någonting ännu, vad jag vet ;) längtar så tills man gör det! Gick in i v 18 igår :) Finns det någon Facebookgrupp för oss med bf i sep? :)

• Cazandras

Hej! 

Jag är gravid med mitt första barn som är beräknad att komma 1/9 så imorgon går vi in i vecka 21! Har precis börjat känna bebis, eller vad jag tror iallafall, det känns som små nervimpulser i magen ibland och misstänker att det är någon som hälsar inifrån hehe Glad 

Här är en bilder från RUL för två veckor sedan!

• Mjölk
    SannamL skrev 2017-04-13 08:46:43 följande:

Har inte känt någonting ännu, vad jag vet ;) längtar så tills man gör det! Gick in i v 18 igår :) Finns det någon Facebookgrupp för oss med bf i sep? :)

m.facebook.com/profile.php
  • Kogänget

Hej allihopa!

Jag och sambon väntar vårt första barn 3/9-17:) vi har snart varit tillsammans i 7år och är lyckliga ihop! Jag är så glad över detta, även om detta var helt oplanerat! Tyvärr delar inte min kille min känsla.. han har ångest och känner att jag ändrar hela hans liv(till det negativa). Vi har flyttat till en stad där vi inte känner någon så jag känner mig så ensam i det här.. ville bara skriva av mig och dela mina erfarenheter.. ha det bra alla!

• Fiansess

Hej alla! Här är en till med BF i september, 13:e.

För vår del är det nummer 3 och det är 7 år sedan sist så det ska bli så otroligt spännande och mysigt :)

Känner bebisen lite varje dag ett par ggr om dagen och är i vecka 19. Känt i kanske 5 veckor redan men är ju kraftigare nu än tidigare då det kändes som fladder mest ;).

Mjölk skrev 2017-04-14 21:45:16 följande:

m.facebook.com/profile.php

Får alla gå med där? Hoppar gärna in i en fbgrupp :)!!
    Kogänget skrev 2017-04-15 09:39:14 följande:

Hej allihopa!

Jag och sambon väntar vårt första barn 3/9-17:) vi har snart varit tillsammans i 7år och är lyckliga ihop! Jag är så glad över detta, även om detta var helt oplanerat! Tyvärr delar inte min kille min känsla.. han har ångest och känner att jag ändrar hela hans liv(till det negativa). Vi har flyttat till en stad där vi inte känner någon så jag känner mig så ensam i det här.. ville bara skriva av mig och dela mina erfarenheter.. ha det bra alla!

Ajdå vad ledsamt. Varför vill han inte? Hoppas att det bara är chocken som visar sig.... Ingen ändring efter Rul när han fått se och kanske känna bebisen nu också? Håller tummarna för att det blir bättre!
Svar på tråden BF september 2017