• mariama

BF september 2017

Hej! Är lite tidigt ute men tråden fylls nog på efter hand :) Här tänkte jag att alla med BF i september 2017 kan samlas och följas åt.

Jag har själv BF alldeles i slutet av augusti men räknar med att säkert bli flyttad vid RUL och dessutom kommer säkert bebisen efter BF också, så därför räknar jag med en septemberbebis helt klart. Har ett barn på snart två år som nu förhoppningsvis ska bli storebror :)

Hoppas vi blir fler här och så kanske vi kan ordna en hemlig Facebookgrupp också sedan! :) Så kom och sällskapa mig här nu!

• Svar på tråden BF september 2017
  • bamboobaby
    MammaJenni skrev 2017-01-27 15:41:24 följande:
    Ja det gick bra! Dom sa att det var urinvägsinfektion som börjat sprida sig mot njurarna så nu får jag käka antibiotika. Och gynläkaren sa att allt såg bra ut med graviditeten och att de inte var farligt för bebis eller mig så det känns sjukt skönt! Tack för stödet!:)
    Va härligt! Då var det samma som för mig :) Hoppas du fick se liten på UL :)
  • Many

Jag kliver oxå in i tråden, lite sent då jag ser att det redan är många sidor m inlägg. Jag plussade igår och är på 5+5, så blir väl beräknad till sista september nån gång, om allt vill sig väl. Är 36år och är första barnet. Vi har mer eller mindre försökt i 4år!!!!! Jag har PCOS och åt min första kur Pergotime i december, och det tog sig på första försöket!!!! Helt ofattbart! Jag känner att vad är liksom oddsen för någon i just min situation. Allt känns väldigt märkligt. Har redan tydliga symtom, vilket känns bra. Konstant molvärk, uppblåst, trög mage, sporadiska smak/luktförändringar, sömnstörningar...

• Many

Jag är också intresserad av att gå med i en facebook grupp!!!

• Lyycklig
    Huuumlan_ skrev 2017-01-28 22:56:10 följande:

Jag gjorde en men vi tar inte in fler men fått meddelande ifrån flera så intresset finns :) så är en bra ide!

Varför tas inte fler in? Om nu efterfrågan finns?
  • Lyycklig

Hej!

Alla som vill vara med i en facebookgrupp och inte fått en plats i den första kan söka upp mig på Facebook. Jag heter Anna Årmarker där. Jag startar en hemlig grupp som jag bjuder in till.

Mycket lättare att prata på det viset och lära känna varandra

• Huuumlan_
    Lyycklig skrev 2017-01-29 15:57:16 följande:
    Varför tas inte fler in? Om nu efterfrågan finns?
    För att tanken med gruppen var en mindre intim och personlig grupp där man lär känna varandra och allas historier. Satte ett tak på 20 medlemmar när vi började bjuda in och de fylldes snabbt. Men vet att de finns flera grupper som nämns i denna tråden så är flera som inte tar in fler, men det är bra att starta en ny :)
  • Lyycklig
    Huuumlan_ skrev 2017-01-29 16:03:56 följande:

För att tanken med gruppen var en mindre intim och personlig grupp där man lär känna varandra och allas historier. Satte ett tak på 20 medlemmar när vi började bjuda in och de fylldes snabbt. Men vet att de finns flera grupper som nämns i denna tråden så är flera som inte tar in fler, men det är bra att starta en ny :)

Jag startade en ny så att alla får en chans att vara med :)

Om du vet om att folk vill komma med i en grupp så kan du kanske be dom kontakta mig istället? :)
  • Pillijoks
    Lyycklig skrev 2017-01-29 16:36:00 följande:

Jag startade en ny så att alla får en chans att vara med :)

Om du vet om att folk vill komma med i en grupp så kan du kanske be dom kontakta mig istället? :)

Har skrivit meddelande och hoppas på en inbjudan när du har möjlighet. :) / Petra
  • Malinmana

Ansluter här men kan tänka mig att jag passar bättre in i oktobertråden. Bf enligt senaste mens är 30 september men jag räknar med att gå över. Födde mina pojkar i bf+2 och bf+17 ????

Svar på tråden BF september 2017