• mariama

BF september 2017

Hej! Är lite tidigt ute men tråden fylls nog på efter hand :) Här tänkte jag att alla med BF i september 2017 kan samlas och följas åt.

Jag har själv BF alldeles i slutet av augusti men räknar med att säkert bli flyttad vid RUL och dessutom kommer säkert bebisen efter BF också, så därför räknar jag med en septemberbebis helt klart. Har ett barn på snart två år som nu förhoppningsvis ska bli storebror :)

Hoppas vi blir fler här och så kanske vi kan ordna en hemlig Facebookgrupp också sedan! :) Så kom och sällskapa mig här nu!

• Svar på tråden BF september 2017
  • lillakottenn

Hej!

BF 17/9 och går jättegärna med i fb gruppen. Varit på tidigt ultraljud idag, 7+0. Första lilla knodden

• Malinmana
    lillakottenn skrev 2017-01-30 22:03:31 följande:

Hej!

BF 17/9 och går jättegärna med i fb gruppen. Varit på tidigt ultraljud idag, 7+0. Första lilla knodden

Åh jag vill också på tidigt ultraljud. Men det får vi inte här :(
  • Hannahgs
    Malinmana skrev 2017-01-30 22:49:18 följande:
    Åh jag vill också på tidigt ultraljud. Men det får vi inte här :(
    Bor du oxå i Västra Götaland?
  • Malinmana
    Hannahgs skrev 2017-02-01 12:40:48 följande:

Bor du oxå i Västra Götaland?

Ja det gör jag:)
  • Lyycklig

Alla som vill vara med i en FB grupp:

Skicka ett meddelande på messenger och lägg till mig som vän.

Jag heter Anna Årmarker :)

• Äntligen2017

Funderar för fulla muggar.. Hur har ni berättat för era närmaste? :D

• Mammamiao

Jag har berättat för några av de närmsta :)

Mina symptom i brösten känns mindre dock. Är det normalt??? Det är inte lika ömma som för några dagar Sedan. Blir orolig...

• Äntligen2017
    Mammamiao skrev 2017-02-02 21:23:03 följande:

Jag har berättat för några av de närmsta :)

Mina symptom i brösten känns mindre dock. Är det normalt??? Det är inte lika ömma som för några dagar Sedan. Blir orolig...

Jodå, det är normalt att det går upp och ner. Min ömhet gick över tidigare i veckan men har kommit tillbaka
  • Sandra011

Hej tjejer och grattis till er alla ! :) Hoppar också in här då jag plussade starkt den 21/1 och enligt peglife's appen är jag beräknad till den 26 sep och ska då vara i vecka 7(6+4) och har min första undersökning nästa vecka på torsdag då jag begärde ett tidigare vul för jag har haft lite små krämpor osv så förhoppningsvis får man se ett litet tickande hjärta då! Hur gamla är ni och var är allihopa ifrån? Själv är jag 23, blir 24 och bor i Skåne :)

Svar på tråden BF september 2017