BF november 2017
Hej alla! Förmodligen är jag en av de första som plussat och räknat ut BF i november i år. Min app säger BF 1/11. :)
Jag plussade idag, 20/2 på BIM-3.
Mycket spännande det här! Ser fram emot att få sällskap i tråden. :)
Hej alla! Förmodligen är jag en av de första som plussat och räknat ut BF i november i år. Min app säger BF 1/11. :)
Jag plussade idag, 20/2 på BIM-3.
Mycket spännande det här! Ser fram emot att få sällskap i tråden. :)
Jag heter jasmine och är 24 år! Bor i Norrköping och väntar vårt första barn. Plussade på första försöket och är beräknad till 13/11. Vi ska på RUL på tisdag 20/6 och förhoppningsvis får vi då se även vilket kön det är. KUB visade låg risk och allt såg toppen ut.
Vill med vara med i fb-gruppen ? nån som vill bjuda in? Heter Jasmine Hellqvist på Facebook
Hej!
Kul med fler från Norrköping :) grattis till bebis!
Fick ni veta kön? :) hoppas allt gick bra :)
Bor själv strax utanför Norrköping och har bf 11/11
Ja det är ju det :) åh härligt att höra! :) grattis till pojken :)
Jo vi var på rul igår (21/6) och allt såg bra ut för oss också,blir en pojke här också :) så triss i pojkar för oss :P
Hej!
Jag heter Rebecca och bor i Malmö:)
Jag vet inte exakt hur långt jag har kommit i graviditeten då det inte var planerat. Men min barnmorska gissade på att det blir någon gång i november.
Det är första bebisen och vill också gärna få vara med i fb gruppen????
Tack snälla :) ja det var skönt att höra efter alla mardrömmar jag haft om att hjärtat inte slår osv :/
Ja vi går på sjukhuset och har Alexandra :) du/ni då? :)
Uppdatering! Efter RUL i torsdags blev datumet flyttat +3 till 26/11. Såg en liten livlig tjej på skärmen, och i övrigt verkar allt vara bra med henne! ???? Fick dock en ny tid till ultraljud när jag kommer in i v30, moderkakan ligger tydligen för lågt nere vilket kan skapa problem vid förlossningen. Har någon erfarenhet /kunskap om detta, hur vanligt är det att moderkakan inte flyttar på sig och blockerar utgången?
Hej!
Jag heter Rebecca och bor i Malmö:)
Jag vet inte exakt hur långt jag har kommit i graviditeten då det inte var planerat. Men min barnmorska gissade på att det blir någon gång i november.
Det är första bebisen och vill också gärna få vara med i fb gruppen????
Uppdatering! Efter RUL i torsdags blev datumet flyttat +3 till 26/11. Såg en liten livlig tjej på skärmen, och i övrigt verkar allt vara bra med henne! ???? Fick dock en ny tid till ultraljud när jag kommer in i v30, moderkakan ligger tydligen för lågt nere vilket kan skapa problem vid förlossningen. Har någon erfarenhet /kunskap om detta, hur vanligt är det att moderkakan inte flyttar på sig och blockerar utgången?