BF november 2017
Hej alla! Förmodligen är jag en av de första som plussat och räknat ut BF i november i år. Min app säger BF 1/11. :)
Jag plussade idag, 20/2 på BIM-3.
Mycket spännande det här! Ser fram emot att få sällskap i tråden. :)
Hej alla! Förmodligen är jag en av de första som plussat och räknat ut BF i november i år. Min app säger BF 1/11. :)
Jag plussade idag, 20/2 på BIM-3.
Mycket spännande det här! Ser fram emot att få sällskap i tråden. :)
hejsan jag e beräknad 20-22 nov men kommer föda med snitt så blir väll där i nov typ :) jag har 3 barn 14.8.4 så detta kommer inte som planerat direkt , men är absolut älskat av både min sambo och mig lika mycket för det :) har int5e hängt på familjeliv sedan typ 2008.
kul o se att detta forum ff lever :)
Hej!
Är i V.18(17+0 idag)
Har haft såna sjuka ilningar och hugg i underlivet i ca 6 dagar. Vad kan detta bero på? när jag ligger ner känner jag nästan ingenting mer än att jag känner mig kissnödig. När jag är uppe och går kan jag känna såna riktiga hugg och ilningar i hela nedre regionen.. någon mer som
Känner igen sig??! Borde jag vara orolig??????
Hej alla! Hoppas ni haft en fin start på sommaren :)
Undrar sådär allmänt hur det går för er nu när vi alla kommit halvvägs?
Jag mår i övrigt bra, pigg och ständigt hungrig, men känner obehag varje gång bebisen rör på sig.. Känns väldigt olustigt, jag önskar ju att hon håller sig stilla liksom även fast det inte skulle vara ett gott tecken :/ Är det nån mer som också upplever rörelserna som olustiga? Tycker alla omkring mig pratar bara om hur mysigt och underbart det är att vara gravid. Jag vill hellre ha ungen här skrikande helt okontrollerat varannan timme än känna såhär xD
Kram på er!
Mår bra förutom foglossning. Känner lill tjejen emellanåt inte varje dag än. Men det brukar man inte göra förrän i v26.
Hej:) har bf 6/11, och är nyinflyttad i Karlskrona :) någon mer som är ifrån stan?
Finns en grupp på Facebook för oss som ska ha i NOVEMBER. Där är det okej att "upprepa" sig som det inte är i andra grupper tydligen.
Novembermammor 2017
Den kommer inte upp när man söker på den. Hur kan man bli tillagd?
m.facebook.com/groups/105020760175723
Här är länk
Tack :)
Till er som känner obehag när bebisen rör på sig. Ibland tycker jag inte heller bara det är mysigt och ibland är det inte behagligt. Jag tror det är så för det flesta, men det är mkt med graviditet/ha barn som förskönas väldigt och det kanske inte har ansetts okej tidigare att "klaga" el hur man ska uttrycka det. Men! Ni är inte ensamma i känslan :)