BF november 2017
Hej alla! Förmodligen är jag en av de första som plussat och räknat ut BF i november i år. Min app säger BF 1/11. :)
Jag plussade idag, 20/2 på BIM-3.
Mycket spännande det här! Ser fram emot att få sällskap i tråden. :)
Hej alla! Förmodligen är jag en av de första som plussat och räknat ut BF i november i år. Min app säger BF 1/11. :)
Jag plussade idag, 20/2 på BIM-3.
Mycket spännande det här! Ser fram emot att få sällskap i tråden. :)
Aah jag hade också mest såna tankar innan kub:en men ändå drömt om det några ggr efter också så de va skönt att allt såg bra ut :) han växer som han ska och bf är fortfarande samma datum :) 11/11 :)
Ja det är verkligen jätteskönt! Aha det vet jag inte vem det är :P men hoppas ni trivs med henne iaf :)
Hur går det för alla? Hur mår ni? :)
Jag är i vecka 23 nu (22+3) och mår riktigt bra. Har känt lillkillen varje dag sedan vecka 19 och magen växer och växer. Hur mår du själv? :) och alla ni andra? :)
Jag mår också bra :)! Känner också bebisen dagligen och även mannen. Är fortfarande väldigt trött men får snart semester. Själv då? :)
Hej!
Är i V.18(17+0 idag)
Har haft såna sjuka ilningar och hugg i underlivet i ca 6 dagar. Vad kan detta bero på? när jag ligger ner känner jag nästan ingenting mer än att jag känner mig kissnödig. När jag är uppe och går kan jag känna såna riktiga hugg och ilningar i hela nedre regionen.. någon mer som
Känner igen sig??! Borde jag vara orolig??????
Hej!
Är i V.18(17+0 idag)
Har haft såna sjuka ilningar och hugg i underlivet i ca 6 dagar. Vad kan detta bero på? när jag ligger ner känner jag nästan ingenting mer än att jag känner mig kissnödig. När jag är uppe och går kan jag känna såna riktiga hugg och ilningar i hela nedre regionen.. någon mer som
Känner igen sig??! Borde jag vara orolig??????
Jag mår som oftast bra! Är i v 25 och magen växer och bebis sparkar så det syns utanpå. Kan inte förstå vad graviditeten går fort
Hej allihop!
Jag väntar mitt tredje barn, BF 21/11.
Hade själv beräknat ett oktoberbarn men blev framflyttat två gånger på cub-ul och rul.
Skönt med en grupp här dit man kan vända sig!