IVF start sommar 2017
Hej!
Jag och min man ska på inledande besök inför IVF på torsdag och det börjar kännas lite nervöst. Någon mer som ska inleda/nyss har inlett IVF som vill följas åt?
Hej!
Jag och min man ska på inledande besök inför IVF på torsdag och det börjar kännas lite nervöst. Någon mer som ska inleda/nyss har inlett IVF som vill följas åt?
Ja vi kör också korta protokollet, och började med sprutorna i tisdags, 6 d sedan.
Måndag för er alltså, spännande. Heja alla äggen ??
Tyvärr en besvikelse idag på ultraljudet! Bara ett ägg som stuckit iväg i storlek så inget äggplock denna cykel! Men ska ändå fortsätta med sprutorna och sen ta ovitrellen som gör att ägget lossnar så får vi försöka själva!
Tyvärr en besvikelse idag på ultraljudet! Bara ett ägg som stuckit iväg i storlek så inget äggplock denna cykel! Men ska ändå fortsätta med sprutorna och sen ta ovitrellen som gör att ägget lossnar så får vi försöka själva!
Åh va synd :( fick du för liten dos eller vad sa dom att det berodde på?
Åh vad tråkigt!! Hoppas verkligen på nästa för dig! Dessa sprutor är inte kul alltså, haft så ont idag efter ovitrellen :(
Kram till dig!
Hej hej, jag hoppar in här tänkte jag.
Om min mens sköter sig som den ska så ska vi starta vår behandling nästa vecka. Det är första gången någonsin, så jag är mest förvirrad :)
Så tips mottages mer än gärna!!! :)
Vad tråkigt! Räknas det som ett försök även om det inte går till äggplock?
Nej det räknas som tur är inte! Läkaren sa det att det är ingen idé att slösa ett äggplock om det bara är ett ägg! Ska tillbaka imorgon på vul och se om de andra börjar växa efter doshöjning!