• Lykkeliv

Bf mars 2018 följas åt?

Hej!

Har precis plussat och har bf runt den 2/3

Finns det fler? Ska vi följas åt?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-06-23 11:48
    Det finns nu en hemlig grupp på fb för oss som har bf i mars. Skicka meddelande här med ditt namn så lägger jag till dig som vän och i gruppen, kan ta bort mig som vän på fb efteråt :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-07-14 10:41
    Då bf-gruppen marsmammor på Facebook närmar sig fullt antal så har goaround skapat en till med namnet marsbebisar som också är hemlig. Skicka PM till henne så lägger hon till er, hon är admin i båda grupperna.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-07-14 18:37
    I den nya gruppen "marsbarn" där kan alla som är medlemmar själv lägga till nya medlemmar, behöver inte gå via admin, men jag och goaround hjälper er självklart om det behövs

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-08-07 13:28
    FÖR ATT GÅ MED I EN HEMLIG FACBOOKGRUPP SÅ SKICKA PM TILL MIG HÄR PÅ FAMILJELIV!!

Läs ovan om instruktionerna.

• Svar på tråden Bf mars 2018 följas åt?
  • MistyM
    hggeli skrev 2017-07-25 11:51:29 följande:
    Är.det så.illa tycker jag du ska söka läkarvård ! Faktiskt. Du kanske behöver dropp? Får du i dig nått?
    Blev avvisad de 2 första gångerna jag ringde (först BVC sedan VC) men ringde igen och berättade att det receptfria inte hjälpt mig, så har fått lergigan comp utskrivet nu. Får se hur det funkar, skönt att ha fått hjälp i alla fall. Tänkte att det är lika bra att ta tag i så snart som det börjat, för det sägs ju bli värre runt v.7 fram tills v.12 där det kan avta. 
  • Isabellaknisting
    Lykkeliv skrev 2017-07-25 08:46:30 följande:
    Grattis!

Skicka PM till mig så lägger jag till dig
    Fick du mitt PM Lykkeliv? ????
  • SupZan

Idag har jag vart på tidigt ultraljud. Och jag som trodde jag gick in i v9 (8+0) idag. Jag blev framflyttad 6 dagar så imorgon går jag in i v 10 (9+0). Så jag är beräknad den 27 feb nu.. men jag tror att jag stannar i denna gruppen :)

• hggeli
    SupZan skrev 2017-07-25 18:27:34 följande:

Idag har jag vart på tidigt ultraljud. Och jag som trodde jag gick in i v9 (8+0) idag. Jag blev framflyttad 6 dagar så imorgon går jag in i v 10 (9+0). Så jag är beräknad den 27 feb nu.. men jag tror att jag stannar i denna gruppen :)

Ja gör det du :)
  • hggeli

Hej alla. Gud vad jag mår illa idag. Gah och är på semester. Svårt göra och orka allt som man brukar. Hade glömt hur otroligt jobbigt det är. Varit av och till några dagar men idag har det varit i princip hela dagen. Åtminstone inte spytt än. Puuh hoppas slippa. Spydde bara några ggr första grav trots jag mådde illa många veckor.

• Linn och Robin
    Gluttan1981 skrev 2017-07-24 13:19:49 följande:

Då kan jag meddela att vi fortfarande är gravida!! Det var ingen ofostrig graviditet!! Idag fick vi se ett foster med starkt tickande hjärta. Är i CHOCK!! Men SÅ glad Var så inställd på att kräva en skrapning den här veckan.. Blev flyttad tre dagar bakåt. V 8 (7+4) bf 7/4 enligt vul. V9 (8+0) bf 4/3 enligt mina beräkningar. Kommer boka in ytterligare ett ultraljud vid 12 fulla veckor. Ser allt okej ut då blir det inskrivning hos BM. Efter det går jag gärna med i någon aktuell fbgrupp Vilken bäst dag det här blev <3

Vad lustigt! Jag var också på ultraljud den 14/7 och de såg bara en hinnsäck motsvarande v.6+3. Är rädd att det är en ofostrig graviditet :( ska få göra ett ultraljud på torsdag, så jag håller tummarna.. Dock fick jag ju göra ultraljud abdominellt och inte vaginalt, så jag hoppas att det har påverkat..
    Linn
  • Sofiiakarin

Hej allesammans!

Ligger här helt utslagen! Är så trött... har vart runt idag o köpt bröllopsgrejer ( vi gifter oss om en månad) mycket på g nu! Haha!

Var iaf på tidigt VUL idag. Tidigt. V 7 (6+3). Haft utomkvedshavanandeskap så fick ett tidigt VUL för att utesluta det.

Iaf! En liten böna med ett tickande hjärta! Allt såg bra ut! Imorgon går jag på hälsosamtal. Någon mer som haft VUL? :)

• Hejsanhoppsan90
    Starlights skrev 2017-07-25 09:34:58 följande:

Gick precis in i vecka 7 (6+0) och känner mig sååå trött.. jag och sambon har semesterplaner som innebär ganska mycket motion och långa turer. Funderar bara på hur jag ska orka allt. Känns inget kul att behöva ställa in, men å andra sidan måste man väl lyssna på kroppen också..

Jag är också i vecka 7 (6+0) idag. Kul!
    Hoppas du orkar med resan och slipper ställa in. Orken kanske infinner sig igen.
  • Sofiamy
    Soffiieee skrev 2017-07-25 14:19:00 följande:

Igår fick jag åka in och göra ett vul pga blödningar.. är det någon mer som har haft blödningar i sin gravitetet utan att dom hittar någon orsak? Är i V 8 nu.

Jag har blödningar och spottings och har haft det sedan jag blev gravid är nu i 8+4 och det bara fortsätter.
  • MistyM
    hggeli skrev 2017-07-25 18:35:23 följande:

Hej alla. Gud vad jag mår illa idag. Gah och är på semester. Svårt göra och orka allt som man brukar. Hade glömt hur otroligt jobbigt det är. Varit av och till några dagar men idag har det varit i princip hela dagen. Åtminstone inte spytt än. Puuh hoppas slippa. Spydde bara några ggr första grav trots jag mådde illa många veckor.

Vad tungt, har du medicin med dig? Ibland känns det nästan värre att vara en sån som har svårt för att spy, då mår man maximalt illa hela tiden istället.
Svar på tråden Bf mars 2018 följas åt?