• Lykkeliv

Bf mars 2018 följas åt?

Hej!

Har precis plussat och har bf runt den 2/3

Finns det fler? Ska vi följas åt?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-06-23 11:48
    Det finns nu en hemlig grupp på fb för oss som har bf i mars. Skicka meddelande här med ditt namn så lägger jag till dig som vän och i gruppen, kan ta bort mig som vän på fb efteråt :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-07-14 10:41
    Då bf-gruppen marsmammor på Facebook närmar sig fullt antal så har goaround skapat en till med namnet marsbebisar som också är hemlig. Skicka PM till henne så lägger hon till er, hon är admin i båda grupperna.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-07-14 18:37
    I den nya gruppen "marsbarn" där kan alla som är medlemmar själv lägga till nya medlemmar, behöver inte gå via admin, men jag och goaround hjälper er självklart om det behövs

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-08-07 13:28
    FÖR ATT GÅ MED I EN HEMLIG FACBOOKGRUPP SÅ SKICKA PM TILL MIG HÄR PÅ FAMILJELIV!!

Läs ovan om instruktionerna.

• Svar på tråden Bf mars 2018 följas åt?
  • Lykkeliv

Idag var illamående puts borta!!! Blir ju nervös! Nån mer som det bara har försvunnit så för?

• lilaemma
    Sofiamy skrev 2017-07-25 20:01:23 följande:

Jag har blödningar och spottings och har haft det sedan jag blev gravid är nu i 8+4 och det bara fortsätter.

Tufft! Hoppas att det ger sig snart, vet hur orolig man blir. Med trean hade jag lite blldningar precis i början och med den här graviditeten hade jag lite spottings ungefär när mensen skulle komma. (Trodde det var mensen som kom, men när det bara tvärslutade pch inget mer kom började jag ju misstänja hur det låg till.) alla de kemiska började ju också med spottings så jag vågar inte ropa hej ännu...
  • Hoppsan2016
    hggeli skrev 2017-07-25 11:50:26 följande:

Självklart välkommen :) och stort grattis

Tack :)
  • PuLoha

Här har det enda symtomet jag har haft nästa försvunnit helt, mina ömma bröst.. Så nu börjar jag mentalt att ställa in mig på missfall igen..

• Lykkeliv
    PuLoha skrev 2017-07-26 05:39:14 följande:

Här har det enda symtomet jag har haft nästa försvunnit helt, mina ömma bröst.. Så nu börjar jag mentalt att ställa in mig på missfall igen..

Lite så känner jag med.... även om det inte behöver betyda något
  • PuLoha
    Lykkeliv skrev 2017-07-26 06:03:55 följande:

Lite så känner jag med.... även om det inte behöver betyda något

Visst behöver det inte betyda något men känns inte så positivt tyvärr :( okej om ett symtom försvinner om något annat tar vid. Men att känna sig som vanligt känns ju inte så lovande :/

Har dina symtom också försvunnit? :( vilken vecka är du i?
  • regndroppe

Åh nej :( :( Vaknade nu för 10 minuter sen av att det kändes vått i trosorna. När jag känner är det blod! Rusar till toaletten och ser värsta blodbadet. Blodet droppar i toaletten och på golvet när jag tar av trosorna :( Är övertygad om att jag fått missfall och ringer 1177. De säger att det kan vara normalt eftersom jag inte har ont... Men jag ska avvakta. Herregud. Vadå avvakta! Vad händer? :(

• PuLoha
    regndroppe skrev 2017-07-26 06:23:47 följande:

Åh nej :( :( Vaknade nu för 10 minuter sen av att det kändes vått i trosorna. När jag känner är det blod! Rusar till toaletten och ser värsta blodbadet. Blodet droppar i toaletten och på golvet när jag tar av trosorna :( Är övertygad om att jag fått missfall och ringer 1177. De säger att det kan vara normalt eftersom jag inte har ont... Men jag ska avvakta. Herregud. Vadå avvakta! Vad händer? :(

Åh nej! :( hoppas innerligt att det är en ofarlig blödning! Du har ingen gynakut du kan kontakta? <3
  • lilaemma
    regndroppe skrev 2017-07-26 06:23:47 följande:

Det är fruktansvärt hur lite sjukvården både bryr sig och kan göra i en tidig graviditet. Prova att ringa KK direkt, ibland är de mer förstående. Är det klumpar i blodet eller bara droppar? Vid mitt mf v7 kom allt ut som en enda stor klump (lång som en handflata och ca 2cm bred. ) Hoppas att de har rätt och att du har en framförliggande moderkaka som flyttar sig, eller nått annat som inte betyder mf.
  • regndroppe
    PuLoha skrev 2017-07-26 06:32:29 följande:

Åh nej! :( hoppas innerligt att det är en ofarlig blödning! Du har ingen gynakut du kan kontakta? <3

lilaemma skrev 2017-07-26 06:34:06 följande:

Det är fruktansvärt hur lite sjukvården både bryr sig och kan göra i en tidig graviditet. Prova att ringa KK direkt, ibland är de mer förstående. Är det klumpar i blodet eller bara droppar? Vid mitt mf v7 kom allt ut som en enda stor klump (lång som en handflata och ca 2cm bred. ) Hoppas att de har rätt och att du har en framförliggande moderkaka som flyttar sig, eller nått annat som inte betyder mf.

Tack <3 Jag ska ringa gyn sen, men de öppnar inte förrän kl 9... Detta var inga klumpar, bara droppar av rent blod. Ssk jag pratade med sa att det kan vara mens, och att man kan ha det när man är gravid. Men jag väntar inte mens nu :( Men skönt att läsa att det kanske vara något annat också. Hoppas för allt i världen att det inte är något farligt :(
Svar på tråden Bf mars 2018 följas åt?