Augustibarn 2018
Hej!
Väntar mitt fjärde barn i augusti 2018.
Jag bor i Västmanland och studerar till grundlärare.
Här kan vi följas åt och hjälpa varandra med råd och tips.
Välkomna!
Hej!
Väntar mitt fjärde barn i augusti 2018.
Jag bor i Västmanland och studerar till grundlärare.
Här kan vi följas åt och hjälpa varandra med råd och tips.
Välkomna!
Jag har tänkt en hel del, eftersom jag inte vet om jag faktiskt är gravid så känner jag att jag pausar lite här i gruppen.
Jag kommer läsa vad ni skriver och glädjas med er alla. Men det känns lite som att luras från min sida att vara med här. Skulle allt vara okej så dyker jag kanske upp igen om det är okej?
Kramar till er alla!
Tackar! Beräknad till 20:e Augusti.
Jaa MA verkar vara väldigt olika på olika personer.
Vad bra att du sett hjärtat slå, ett viktigt steg avklarat! Att symtomen börjar avta i v10 verkar ju vara ganska vanligt, skönt för dig att snart passera den magiska 12veckorsgränsen!
Vad är det ni lyssnar på hjärtslagen hemma med? Har sett att vissa skriver doppler, menar ni då en regelrätt doppler som man annars undersöker ex artärer med (som en pinne). Om lyssnar ni via magen eller?
Idag ska jag på vul.. sambon e sjuk så han kan inte följa med .. så himla typiskt
Vad är det ni lyssnar på hjärtslagen hemma med? Har sett att vissa skriver doppler, menar ni då en regelrätt doppler som man annars undersöker ex artärer med (som en pinne). Om lyssnar ni via magen eller?
Idag ska jag på vul.. sambon e sjuk så han kan inte följa med .. så himla typiskt
hej allihopa, är gravid med andra barnet. bf 1/8. ska på ultraljud imorgon så får väl ett nytt datum då :) undrar om det finns någon hemlig fb-grupp då vi inte gått ut med graviditeten ännu eftersom vi inte varit på ultraljud vill jag inte att någon ska se om jag går med i en grupp