Augustibarn 2018
Hej!
Väntar mitt fjärde barn i augusti 2018.
Jag bor i Västmanland och studerar till grundlärare.
Här kan vi följas åt och hjälpa varandra med råd och tips.
Välkomna!
Hej!
Väntar mitt fjärde barn i augusti 2018.
Jag bor i Västmanland och studerar till grundlärare.
Här kan vi följas åt och hjälpa varandra med råd och tips.
Välkomna!
hej allihopa, är gravid med andra barnet. bf 1/8. ska på ultraljud imorgon så får väl ett nytt datum då :) undrar om det finns någon hemlig fb-grupp då vi inte gått ut med graviditeten ännu eftersom vi inte varit på ultraljud vill jag inte att någon ska se om jag går med i en grupp
Hur gammal är du? Finns en hemlig 35+
Hur gammal är du? Finns en hemlig 35+
3hjärtan du kan få lägga till mig i den gruppen:)
hej allihopa, är gravid med andra barnet. bf 1/8. ska på ultraljud imorgon så får väl ett nytt datum då :) undrar om det finns någon hemlig fb-grupp då vi inte gått ut med graviditeten ännu eftersom vi inte varit på ultraljud vill jag inte att någon ska se om jag går med i en grupp
Hej och välkommen! Vi har också UL 24/1 :)
Spännande! Men synd för sambon såklart. :( Är det första ultraljudet? Vilken vecka? :)
ja första ultraljudet pga att ja inte riktigt e helt säker när mensen va. Men blev framflyttat några dagar så går in i v 11 på onsdag redan. Va så fint. Det lilla hjärtat som ticka på så fint. Ja såg fötter ben o armar och fingrar. Och lilla plutten sprattla runt. Underbart och glädjetårar kom. Gjorde inte vul utan vanligt uppepå magen och det blev kanon fina bilder faktiskt
Åh jag ska på ultraljud precis i början av v11 om 6 dagar, sååå nervös och pepp!!! Rädd för att barnet inte skall leva? :(. Då kanske jag också får se armar och sånt!!!!!! Åh hoppas. Hoppas. Hoppas.