• hallonnpaj

BIM Februari

Alla dessa månadstrådar är så bra då man får följa de som har bim i närheten av en själv! 

Slutade med ppiller i december och hade "pillermensen" då, och nu har jag nyligen avslutat min vanliga mens. Väldigt tacksam över att jag kom igång med mensen direkt då jag läst om att det kan ta länge.. Nu går jag in för mitt andra försök med, om appen stämmer,  ägglossning 21/1 och bim 4/2. 

Hoppa gärna in! :) 

• Svar på tråden BIM Februari
  • Zemlan99
    Plantlady skrev 2018-02-21 10:56:34 följande:

Är så otroligt glad! Efter ett MA i december så har jag nu plussat, det känns så fint att var gravid igen och hoppas denna lila krabat vill stanna kvar!

Åh grattis!! Jag hoppas verkligen oxå på ett nytt plus efter MF tidigare!
  • Längtande95

Är så otroligt glad! Efter ett MA i december så har jag nu plussat, det känns så fint att var gravid igen och hoppas denna lila krabat vill stanna kvar!

Åh va roligt! Stort grattis! :D
  • joannac

va kul! stort grattis! :)
  • lyckligast80

BIM idag och nu börjar mensvärken krypa på.. hoppar över till mars tråden! : (

Får alltid mensen nästan direkt efter det börjar värka så bara att kämpa vidare.

• Wicked977

Grattis Grattis! :))
  • EmmyB87
    Lisa81molander skrev 2018-02-20 22:45:34 följande:

Välkommen till oss, hoppas vi lyckas allihop denna månaden

Tack!! Det hoppas verkligen jag med! Jag brukar alltid plussa så himla sent så det är verkligen spännande till sista dagen i mitt fall.
  • Imra

[quote=78489442][quote-nick]Plantlady skrev 2018-02-21 10:56:34 följande:[/quote-nick]Är så otroligt glad! Efter ett MA i december så har jag nu plussat, det känns så fint att var gravid igen och hoppas denna lila krabat vill stanna kvar!

Stort grattis! :D så himla härligt, Lycka till!

Hoppas också på ett plus nu i dagarna efter missfall.

• Lisa81molander

Grattis<3
  • Charlizee
    Mudcakemonster skrev 2018-02-21 09:24:45 följande:

Ännu svullen mage och ?pruttig? :) har inte vågat testa alls. Är ju ännu bara på bim -4. Hoppas!

Hur går det för dej? <3

Jag har inte heller vågat testa men kanske imorgon men känns som det inte blev något... men man kan ju alltid hoppas
  • vier

Jag hoppar också in här! Försöker få till tredje barnet. Äl+10. Testade ett Rfsu test idag, men det var blankt neg. Känner inga symptom förutom molvärk som kommer och går sen en vecka tillbaka, men jag brukar inte ha symptom när jag varit gravid tidigare. Väntar ett par dagar och testar igen. Grattis till alla som plussat!!