• hallonnpaj

BIM Februari

Alla dessa månadstrådar är så bra då man får följa de som har bim i närheten av en själv! 

Slutade med ppiller i december och hade "pillermensen" då, och nu har jag nyligen avslutat min vanliga mens. Väldigt tacksam över att jag kom igång med mensen direkt då jag läst om att det kan ta länge.. Nu går jag in för mitt andra försök med, om appen stämmer,  ägglossning 21/1 och bim 4/2. 

Hoppa gärna in! :) 

• Svar på tråden BIM Februari
  • Padda

Själv då Sofiaa? Har du barn sen innan?

Kan ärligt erkänna att jag hellre försöker ett par månader innan jag plussar denna gång än genomgår ännu ett missfall för det var nog något av det värsta jag upplevt.....

• Gylleneprinsessa
    Padda skrev 2018-01-29 20:11:35 följande:
    Jag har aldrig spytt under en graviditet. Varken med den med dottern eller den som slutade i ett mf så det är jätteolika. Samma sak med smärtan. Och illamåendet är om man har tur inte något man har hela graviditeten utan främst de första två tre månaderna :)
    Ja, och oavsett hur det blir så blir det ju värt det i slutändan. Bara att stålsätta sig och se fram emot barnet. :)
  • stragge
    Padda skrev 2018-01-29 20:09:29 följande:

Är det spermarester så brukar iaf jag bara känna av dem max under 1-2 toabesök. Äl flytningar är liksom slemmiga dygnet runt plus att de i mitt fall är så super rikliga att det känns som om jag då och då läcker kiss i trosorna när jag har äl. Känner mig så våt att jag ärligt talat känner mig ofräsch där nere.

Jag går och kissar mer eller mindre direkt efter sex. Med mina superflytningar så tror jag inte jag behöver hjälpa simmarna på traven med något knip utan efter sexet är det bara att hålla tummarna och hoppas på det bästa :)

Hm det är sant.. tycker det känns som de rinner (ursäkta) men har inte ägglossning än enligt äl-tester. Är på cd 8 bara, därför jag tänkte om det va spermarester men känns ju som att de borde kommit ut redan :P Vilket härligt samtalsämne haha ! Har under tiden jag ätit p-piller varit snustorr där nere så detta är något nytt :p
  • Padda
    stragge skrev 2018-01-29 20:28:37 följande:

Hm det är sant.. tycker det känns som de rinner (ursäkta) men har inte ägglossning än enligt äl-tester. Är på cd 8 bara, därför jag tänkte om det va spermarester men känns ju som att de borde kommit ut redan :P Vilket härligt samtalsämne haha ! Har under tiden jag ätit p-piller varit snustorr där nere så detta är något nytt :p

Det kan vara början på din våta period då? Jag har haft vattniga flytningar sen dag 11 men Äl sekret hade jag först dag 14-16 man känner tydlig skilldnad för äl sekretet är så slemmigt att det lägger sig som en hinna ovanför toapappret så det känns som om hur mycket man än torkar sig så är man fortfarande våt (XD)
  • Rebeccccs

filli01 skrev 2018-01-29 10:21:07 följande:

Charliegris skrev 2018-01-29 10:16:34 följande:

Det ser positivt ut :)

Köpte ett digitalt och ett testa-tidigt på lunchen!!

STORT GRATTIS !!
  • Jefare1
    Gylleneprinsessa skrev 2018-01-29 19:33:26 följande:

Tack!

Jag upptäcker att jag sitter och klämmer på brösten hela tiden för att känna hur pass mycket det gör ont, var det gör ont och om det förändras någonting. Jag satt och klämde diskret på jobbet också. Jag vill inte att smärtan ska försvinna utan att den ska betyda att jag är gravid.

Kan man ha graviditetstecken så tidigt?

Absolut, jag hade tidiga tecken förra gången även om det tyvärr slutade med missfall. Trodde först jag va knäpp men sen var där ett plus!
  • Jefare1
    Charliegris skrev 2018-01-29 13:51:42 följande:

Det ser positivt ut :)

Köpte ett digitalt och ett testa-tidigt på lunchen!!

[/quote]

GRATTIS!! :D
  • Nathalie1992
    hallonnpaj skrev 2018-01-29 19:25:47 följande:

Jasså. Då är vi 2 alltså. Kände av vid sidan av magen idag efter att jag tränat.. när ska du testa?? Har bim söndag men frågan är om man kommer klara av att hålla sig tills dess..

Jag har molvärk till och från hela dagarna, men mer när jag är på jobbet och springer runt tror jag.

Jag har bim på måndag och ska verkligen försöka hålla mig tills dess, även om det känns väldigt svårt. Har test hemma från graviditetskollen, stickor. Men vet inte hur känsliga de är.
  • Rebeccccs

BIM -4 toknegativt :m Läser av testet från alla håll och i alla ljus för att se om det visar en skugga av ett andra streck. Inbillar mig men konstaterar att jag lurar mig själv.

• lsr
    Rebeccccs skrev 2018-01-30 06:26:39 följande:

BIM -4 toknegativt :m Läser av testet från alla håll och i alla ljus för att se om det visar en skugga av ett andra streck. Inbillar mig men konstaterar att jag lurar mig själv.

Har bim-2, Men ger nog upp nu.. Fick lite blod på pappret och ännu ett test visar ingenting.. :/
Svar på tråden BIM Februari