sofiaaa91 skrev 2018-01-29 19:16:59 följande:
Hej :)
Jag fick missfall i vecka 8 jag med, började blöda den 22/12-17 och fick bekräftat missfall den 25/12 då jag va på gynakuten den 23:e och lämnade hcg prover. Också haft första mensen sen missfallet och är på CD9. Mensen varade i 6 dagar. Så extra länge. Idag har de börjat komma ÄL sekret så ÄL inom en vecka. Fick hög på clearblue fertilitets monitor advanced imorse med.
Plussade på ÄL+10 svagt sist. Så börjar nog testa då. Tempar också varje morgon :)
Beklagar missfallet. Kul att vi verkar kunna ha ungefär samma bim. Håller tummarna för att vi båda får plus och att de små fröna stannar hela vägen till födsel och friska bebisar denna gång.
Jag kör enbart på sekretmetoden så jag vet sällan exakt när min äl inträffar. Ibland känner jag av den som ett smärtsamt litet stick men denna gången har jag inte känt av något mer än vanliga äl symptom de senaste 2 dagarna som kliande bröst, svullen mage och lite lätt molvärk ^_^
Tror jag borde gå in i min torra period närsomhelst för har märkt en liten minskning på sekretet idag så troligtvis hade jag äl någon gång under helgen som var.